nedelja, 16. maj 2010

Meme, čokoladni kosmatinec

Včeraj smo praznovali Črtov drugi rojstni dan. Do sedaj sem vedno pekla ali bananino ali višnjevo torto, ki pa ju tamaladva nekako ne marata več. Zato sem se spopadla z izzivom, da sem naredila čokoladno - s čokoladno pri otrocih pač ne moreš faliti. Tudi tokrat mi je z receptom, nasveti in tičino maso pomagala moja soseda Maja, ki je res prava zakladnica idej in znanja za peko tort. Pa samo dve nadstropji se moram sprehoditi :)


Motiv za torto je moral biti Meme, kot Črt kliče medvedke. Tako jih ima rad in jh crklja, da je res prisrčen. Svojega prvega je dobil že v porodnišnici, ko mu ga je prinesel starejši, ki ga je tudi sam izbral. Potem je ta medvedek skoraj leto dni sedel med drugim plišem. Potem pa sta se s starejšim nekega dne pred dobrim letom prerekala okoli Majevega kužka, ki ga ni bil pripravljen deliti, Črt pa bi imel prav njegovega. V tistem sem med vsem plišem zagrabila tega medvedka in mu ga ponudila v zameno. Na moje veliko presenečenje je bil takoj pripravljen na menjavo in medvedka od takrat ni več spustil. Medvedek z njim spi, je, včasih ga pospremi v vrtec, skupaj se igrata in veliiiiko crkljata.

Res je lepo imeti takega prijatelja. Tudi sama sem ga imela in je prišel z mano v nov dom, ko sem se odselila od staršev. Ste imeli tudi vi svojega prav posebnega medvedka ali drugo živalco?


Maja

6 komentarjev:

  1. O, kako dobra torta in verjamem, da je tudi dobra ;)
    Jaz sem (baje) hodila naokoli s kegljem, no, skor na vsaki sliki ga imam v roki. Ne vprašaj zakaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, čokoladna torta :) Ja, jaz sem tudi imela svojega medvedka. Mami niso bili všeč tisti, ki so se v tistih davnih letih dobili v Yu, in je naročila svojemu sodelavcu, naj ji prinese medveda z Nizozemske. Moram jo en dan vprašat, zakaj :) Ta medved je bil v moji postelji vse do študentskih let. Bil je prvi, ki sem mu spletla majčko in hlače, sešila ne vem kaj že in z mano se je selil skozi vsa stanovanja in nato v našo bajto. Še vedno je v spalnici, čeprav ni več na postelji, no.

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako lepa Memem torta.
    Samo tega pa ni mogel spravit. Ga je treba kar pojest.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super torta in verjamem,d a je bila tako tudi dobra.

    Ja, sama sem imela pando, kakšnih 15 cm veliko in tisto sem menda vlačla vsepovsod. Kam je na koncu izginila pa ne vem. Se pa spomnim, da smo šli enkrat na vlak in mi je padla na tračnice in mi jo je starejši brat pobral. Takrat se mi je zdelo to viteško dejanje, saj se bila prepričana, da bi ga lahko vlak povozil :-) Za to sem mu hvaležna še danes :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mhmhm kakšna tortica. Vse najboljše malemu/velikemu možu.
    Jaz imam pa enega - roza medveda. Baje sem prišla do police in izmed vseh "normalno" rjavih izbrala roza. Še danes je doma, čeprav mu manjka ena očka:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo čudovita je! Pa gotovo je bila tudi zelo dobra!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...