torek, 26. maj 2020

Kam z umetniškimi izdelki naših otrok?



Ko je bil Č še mlajši, je imel fazo, ko je bil navdušen nad izdelovanjem majhnih posodic iz DAS mase. Vseh oblik, ene bele, druge poslikane ... veliko, veliko njih. S takim veseljem mi je vsako podaril, a kam s toliko majhnimi posodicami? 

Obdržati ali ne?

Priznam, pogosto sem v dilemi, kam z vsemi čudovitimi izdelki, ki jih otroka ustvarita. Sčasoma se tega nabere res veliko in preprosto ni dovolj prostora, če bi hotela vsak njun izdelek razstaviti, uporabiti ali le spraviti. Zato vsake toliko sedemo, pogledamo in občudujemo kaj vse sta do sedaj že ustvarila, in sama povesta, kaj bi še obdržala in kaj ne potrebujeta več.

Minimalističen pristop

Izdelke, za katere se odločimo, da jih fizično ne potrebujemo več, bi jih pa vseeno želeli imeti za spomin ali imajo večjo čustveno vrednost, slikamo in na ta način spravimo. Tako še vedno ostanejo z nami, prostora pa ne zavzemajo več. To idejo sem dobila, ko sem želela poenostaviti svoje življenje, svoj dom in sem se spogledovala s praktičnim minimalizmom. :)


Ponovna uporaba

Vsake toliko se zgodi, da so njune spravljene umetnine točno to, kar v nekem trenutku potrebujem. Obožujem take prebliske, saj s tem njunim izdelkom vdahnemo novo življenje. Tako se je zgodilo s to majhno roza posodico iz DAS mase.

Sedaj, ko po dolgem času šivalni strojček spet veselo drdra, sem ugotovila, da nujno potrebujem blazinico za bucke, saj so bile raztresene po majhnih škatlicah, kar je bilo zelo nepraktično.

Odločim se, da si bom naredila blazinico za bucke v obliki kaktusa, ki bo polepšal mojo ustvarjalno mizo, ne bo rabil zalivanja in bo vedno cvetel. Izdelava je res preprosta:

  • v krogu seštrikate zelen tulec, ena leva & ena desna (kot začetek nogavičke)
  • tulec na vrhu z notranje strani fino zavežete.
  • tulec napolnite s polnilom 
  • tulec spodaj potegnete skupaj tako, da vrvico potegnete čez vse zanke in zašijete
  • skvačkate majhno rožico, ki jo s knofkom prišijete na vrhu kaktusa
  • kaktus posadite v posodico.


Ko sem razmišljala, katero posodico uporabiti, je bila prav majhna roza posodica, tista, ki jo je Č naredil že pred leti, najboljša in zame najlepša rešitev. Sedaj stoji poleg monitorja na ustvarjalni mizi in vsake toliko časa ga prav z veseljem pogledam.

Kaj pa vi naredite z izdelki vaših otrok? Spravite, podarite naprej, daste stran?

Lep zadnji majski teden vam želim, 
Maja



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...