torek, 30. junij 2020

Krtek - darilo za vzgojiteljici

Pa smo ga dočakali! Poletje 2020. Zelo drugačno, a zato ga nismo prav nič veseli. Morda, ga zato celo še bolj cenimo.

Adijo šola, adijo vrtec, pozdravljeno poletje

Prav zanimivo mi je bilo opazovati svoja otroka, kako sta se veselila konca šole in to kljub temu, da sta zadnje tri mesece delala šolo od doma. Pravzaprav jima je bila ta drugačna šola prav pisana na kožo, pogrešala sta le prijatelje in druženje z njimi.



Ko se je name obrnila M, ki me je vprašala, če bi bila pripravljena sešiti predpasniček s krtkom, ki je bil maskota jaslične skupine, ki jo je obiskovala njena hčerka, sem bila izziva zelo vesela.

Hvala vzgojiteljice, hvala učiteljice

Letošnje leto je bilo res drugačno in niso dobili vsi otroci priložnosti, da se zahvalijo in poslovijo od svojih vzgojiteljic, ki so bile z njimi na prvi črti, da so se njihovi starši lahko vrnili na delo.

Žal ji predpasnička s simpatičnim krtom nisem mogla sešiti, na zalogi ni bilo dovolj primernega blaga, sem ji pa predlagala alternativo, ki ji je bila všeč. In meni tudi. :)

Nastali sta dve torbici personalizirani z imeni vzgojiteljic, taki, ki vedno prideta prav in dovolj veliki, da lahko vanjo spravita marsikaj. Lušni in praktični. Imaš tudi ti kakšno tako v svoji torbici?

Naj bo brezskrbno

Tudi če bo letošnje poletje malce drugačno, kot ste ga bili vajeni, vam želim, da ga čim lepše in čim bolj brezskrbno preživite in pri tem morda spoznate še kakšen do sedaj skrit kotiček prelepe Slovenije.

Maja


4 komentarji:

  1. Super darilo, mini torbic za v veliko torbo ni nikoli preveč. Mi poveš kje si kupila blago s krtkom? Bi nam prav prišel za našo šolo.
    Tudi tebi želim dolgo in kreativno poletje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za lepe želje. Blago nisem kupila, sem ga ročno poslikala z barvami za tekstil. :)

      Izbriši
    2. Ooo vau... Na fotki izgleda kot da je natiskano:) Res lepo:)

      Izbriši
    3. Hvalaaa, mirna roka, veliko potrpežljivosti in zelo tanek čopič :)

      Izbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...