nedelja, 19. junij 2011

Nova poletna poštarka zame :)

Če pomislim, da sem bila včasih čisto zadovoljna s tremi univerzalnimi torbicami, ki so pokrile vse moje potrebe. Potem se je zagodilo. Pred dvemi leti sem sešila svojo prvo torbico... in od takrat se ne morem ustaviti.

Že nekaj časa sem se spogledovala z manjšimi poštarskimi torbicami, kamor lahko spraviš najnujnejše, tako za v službo, kot za bolj sproščeno pohajanje.


Zaželela sem si eno bolj poletno, ki jo bom lahko kombinirala k jeansu z dodatnim žepkom za ključe. V ta namen sem do konca porabila zadnji košček črtastega blaga iz Kilometra, ki mi je še ostal od kompletka torbe in torbice, ki sem ju lani sešila za mamo.


Se moram pa tukaj zahvaliti Sonji za fenomenalno idejo. Res ne vem, kako na to nisem nikoli pomislila! Veste tiste trakove za ključe, ki jih dobiš marsikje in se potem valjajo po hiši? Odrežeš jim karabinčke, ki so lahko hudo uporabni in zabavni za popestritev. Sama sem jih uporabila pri ročaju torbice in se mi prav dopade. Sonja, hvala! :)


Na koncu je zadrgica na žepku dobila še manjšo popestritev. Izdelava te torbice je bila tako zabavna, nošnja pa je tako praktična, da bo skoraj zagotovo nastala še kakšna. 

Obožujem poštarske torbe.Vseh vrst. Velike, majhne, pisane, resne... So komot in roke proste za druge stvari. Kekakšne torbice pa ve najraje nosite? Kaj vam je pri njih najbolj pomembno?

Maja

21 komentarjev:

  1. Super poletna torba! Pa še modra ... in z vsemi dodatki. Fajn!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale je pa super! Barve in oblika, dodatki.... vse.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa - barve krasne. Kakšne torbe najraje nosim? Veeeeeelikeeeee.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav poletno modre barve je tale torba. Zelo lepo si všila zadrgo in detajl na zadrgi je prav super.
    Tudi jaz najraje nosim takšne torbe, da imam proste roke in takole po poštarsko čez rame.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všečno torbico si si pripravila. JAz imam rada velike, ampak res velike trobe. Saj veš vse nujno rabim sabo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav super poštarca je. Se mi zdi, da se ponavljam, ampak res imam tudi jaz eno v planu. Pa še premišljujem, kakšna točno naj bo :) No, večja bo. to že vem :)))
    Me veseli, da ti je moj zapis prišel prav. Prav super je, da se ena od druge lahko kaj novega naučimo oz. nas kdo na kaj spomni. Z veseljem še kdaj :) Saj sem tudi jaz že marsikaj pobrala pri tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna poletna lepotička, super barvna kombinacija. Sama uporabljam en mali nahrbtnik, verjetno zato, ker si ne upam sešit take lepotičke (ker to nebi bila).

    OdgovoriIzbriši
  8. Joooj, baš je krasna! Baš! I ja obožavam takve poštarske torbe! Super!
    A ne mogu se nagledati tvog bloga, sve mi je super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav za poleti - preprosta in lahkotna! Tudi detajl je ravno pravšenj za zraven.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito torbico si si naredila, prava poletno-morska je in krasno gre k jeansu. Jaz sem bolj leni tip, kar se menjavanja torbic tiče. Najraje imam kar eno in potem menjam čez pol leta in spet tako dalje :))) Imam preveč stvari v njej, pa se mi ne da menjavat :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je pa še v moji najljubši barvi!
    Poznam ta občutek, da torbic ni nikoli dovolj (raje sploh ne pomislim, koliko jih imam!), sploh, ker si jih šivam sama. Pri meni gre bolj v tej smeri, da imam idejo za novo obliko, ki jo moram spraviti iz glave v končni izdelek, potem jo pa kar obdržim in še eno in še eno....

    OdgovoriIzbriši
  12. Luštna, takšna čisto poletna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ravno prava za potepanje, lepo blago in super narejena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Res lepa torba. Modra, prav moja barva! Pa tako lepo, natančno narejena!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna poštarka ... po tistih karabinčkih in podobnih zadevah sem pa tud jaz začela oči metat ... in ko se danes spomnim koliko uporabnih stvari je romalo v smeti, ker nisem vedela kaj bi z njimi po sto letih šparanja za nekoč ... in ta nekoč je nastopil ... jaz pa brez vsega ... hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  16. ker sem bolj majhne pasme, ne nosim torb velikank, sicer se me ne bi videlo :)))
    pomembno mi je, da ima vsaj en manjši žep, za ključe in mobi. pa da ne leze z rame.
    o številu raje ne bi :)))

    OdgovoriIzbriši
  17. Torba je prekrasna, baš za ljeto i more, sve pohvale jako mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrsna poštarka..jaz jih imma rada, ker se lepo nosijo če ramo, malo bolj so "varne" kar se tiče dolgoprstnežev, sploh kje v kakšni gužvi. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasna torbica!! Ko vidim kaj takega, tudi mene prime, da bi šivala... mogoče celo potegnem šivalni stroj na plano :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...