ponedeljek, 20. december 2010

Decembrčica

Pri nas je december res pester, tudi kar se tiče rojstnih dni. Danes praznuje mala princeska Sara in to svoj tretji rojstni dan. Ker smo sosedje in sta s Črtom samo pol leta narazen, se imata zelo rada, ceprav znajo biti punce malo muhaste, kot ugotavljata moja fanta :)

Sara ima starejšega bratca, ki ga želi v vsem oponašati in se zato prav dobro znajde v fantovski družbi. Hkrati ostaja prava punčka, ki ima rada špangice, punčke... In ker nimam doma nobene punce, je moja punčkasta plat z velikim veseljem zašila nekaj bolj punčkastega zanjo: rumeno pikasto torbico z rdečim cvetom. Saj punce ne moremo brez torbic, ali ne? In ker je mala Sara kolikor vem še nima, jo bo dobila danes.


Sem pa letost res čisto fascinirana nad pikicami in se jih nikakor ne morem naveličati. Ko sem zadnjič tekla v Kilometer še po pol metra rdečega pikastega blaga, ki ga je zmanjkalo za žakelčke, so me tam pričakali še moder, rumen, zelen in roza pikast bombažek, da ne omenjam, da so imeli v isti barvi še drobno rožastega. Ni težko uganiti, da sem prišla domov spet s celo vrečo pikic :)

Ker večino časa skušam ustvariti izdelke, ki bi navdušili majhne fantke, je bila tale sprememba zelo zabavna. Se tudi vam zdi, da je lažje ustvariti nekaj bolj punčkastega kot fantovskega?

Pikast pozdravček,

Maja

17 komentarjev:

  1. O kako luštkana pikasta torbička. Sara je bo sigurno vesela. In ja, definitivno je lažje ustvarjati za punčke kot fantke. Danes sem se že dvakrat spopadla s to dilemo, ko so me med brskanjem po mojih stvareh spraševali "Kaj imaš pa za fante"? Hm, to pa ne znam ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna i vesela torbica, baš za jednu malu slatku djevojčicu, bravo Majo!
    Lp.Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa torbica živahnih toplih barv.Pikice so pa tudi meni zlezle pod kožo :)).
    Pozdrav.
    Hvala za tvoje komentarje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale tvoja torbica je pa neznansko ljubka. Jaz mam tudi eno v omari, pa je še ne smem pokazat. ;)
    In, ja, za punčke je lažje. Jaz izdelujem tudi knjižna kazala, pa za punce ni nobenega problema, idej kolikor hočeš, za fante je pa cela znanost. Nobene pametne ideje, dodatkov... :( Naredila jih bom pa za celo skupino v vrtcu, ker ni predvidena nobena nagrada za bralno značko. Bo še pestro...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, fantki so ena taka zahtevna bitja :) Se strinjam, da je za deklice izbor daril, oblačil ... dosti večji.
    Tale piki torbica je nadvse kjuti. Poročaj potem, če hodi z njo tudi spat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa torbica, zrači živahnost i toplinu :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Luškana je tale torbica, prav sončna, nič decemberska. Me spravi v dobro voljo.

    OdgovoriIzbriši
  8. iii kok je kjuti :-))
    Super si jo naredila in fantastično izgleda :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prečudovita torbica, res lep izdelek, poln sončka in ljubezni. Ja res, pa kaj je s temi pikicami?? Tudi meni so neznansko všeč... Lepo te pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pikica pri pikici :)), zelo cort torbica. Mislim, da boš z njo pričarala nasmeh na lička.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pike so tudi meni blazno všeč. In tale sončna torbica že diši po pomladi. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj, je lepa. Jaz bi tudi tako! Rožica je pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  13. joj, kako pa je tole lušno. Mislim, da redko katera od nas ne bi padla na pikice in tudi jaz bi verjetno šla domov z celo vrečo pikastega blaga, četudi mi sploh ne bi bilo jasno zakaj ga bom porabila :) Pri ustvarjanju pa je čisto odvisno, včasih mi bolj ležijo fantovske, včasih pa punčkaste.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pikice so zakon in tale torbica je...kot bi posijalo sonce na ekran.Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Pikice za pikico! :) Prekrasna torbica za triletnico! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelepa torbica :) Res sončna :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Uau, super torbica!
    Moram se pohvalit, da imam tudi jaz en podoben primerek torbice, ki si jo ti sešila:). Čeprav na njej ne piše moje ime, vsi vedo da je moja last, ker je unikatna in nihče nima take!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...