sreda, 11. julij 2012

Brezplačni kroji z navodili za šivanje sedaj na enem mestu

Šivanja sem se naučila sama. Prve šive sem naredila še na stari mašini na nožni pogon in ker sem bila zelooo vztrajna, se me je mama usmilila in mi na začetku faksa kupila mašinco, ki jo imam še danes.

Na začetku sem šivala predvsem po Burdinih krojih in se obenem učila nemščine, da sem razvozlala navodila. Ko sem pred leti odkrila morje brezplačnih tutorialov na spletu, so ti postali moja učilnica.


V dobrih treh letih in pol, odkar pišem tale blogec, se je nabralo že lepo število izdelkov, ki so nastali na moji poti učenja in reči moram, da sem se v tem času res veliko naučila. Z željo, da kroji z navodili za šivanje pridejo prav še komu, sem objave s povezavami zbrala na enem mestu. Od danes naprej jih najdete takoj pod naslovom bloga.

In ja, priznam, sem zelo radovedna. Zato bom vesela, če delite z mano vaše umetnije, če se lotite katerega od teh krojev. Prav tako bom vesela linkov do vam ljubih brezplačnih tutorialov za šivanje.

Kaj pravite, vam bo prišlo kaj prav?

Maja


13 komentarjev:

  1. Maja, hvala za tole delo in pregledno razvrstitev krojev. Prav gotovo mi bodo kdaj prišli prav. V srednji šoli sem kar precej šivala in me zopet mika, da bi nadaljevala. Ko bo kaj, pokažem na blogu. Seveda, če bo za objavo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, si pa pridna. Se bom pridružila s kakšno povezavo, pri meni jih je tudi veliko. Veliko poletnega ustvarjalnega navdiha ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako si bila pridna in hvala za tole. Tudi jaz sem samouk in šivanje mi je prav fajn, a kaj ko je časa premalo in prednost dajem predvsem papirčkanju. Sem pa ponosna na vse kar sem do sedaj zašila :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da si tole zbrala za nas. Meni je itak že zelo prišel prav tisti za izdelavo otroškega predpasnika. Vsekakor še kdaj uporabim kkašnega in ga tudi pokažem.

    OdgovoriIzbriši
  5. o super!! bom vse pregledala, uporabila, pokazala in dodala kakšnega mojega ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super in hvala. Sama sem si kar nekaj tvojih objav dala med "nujno poskusiti" pa do tega še nisem prišla.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo in pregledno si vse uredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, za preglednost, da venomer ne iščem po tvojih blogih. Sem se veliko naučila iz tvojih objav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično! :)
    Res sem vesela, da vam bo ta novost prišla prav. Obljubim, da bom sproti dodajala vse nove zanimive brezplačne tutoriale, ki jih najdem in preizkusim.

    OdgovoriIzbriši
  10. O,superca .
    Hvala za tole galerijo linkov :).
    Rada pogledam k tebi in tale novost bo super za uporabit.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. O perfektna in super ideja. Delfinčki že čakajo, sedaj se bo pridružila še žirafa, potem pa še malo časa in pokažemo ali nam je uspelo kaj sešiti. Zelo uporaben linkec.

    OdgovoriIzbriši
  12. zelo perfektna stran. Sama sem si enkrat sposodila šivalni stroj, sestra na hitro pokazala, kako se nit spelje in seveda večkrat mi ni uspelo... Sedaj pa vse na roke šivam, je unikatno, vendar kakšna stvar bi bila bistveno lepša sešita s šivalnim strojem. Trenutno si novega ne morem kupiti... Predpasnik enega sem že naredila, sedaj pa naredim 4 za vrtec...

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...