ponedeljek, 24. januar 2011

Povštrček za malega korenjaka I

Rada imam povštrčke, saj so tako vsestransko uporabni. Že pred časom sem v Ikei kupila dve polnili, z namenom, da tamalima dvema sešijem povštrčka za v sobico, pa potem Božičku nekako ni uspelo. No, prvi za Črta je končno zaživel.


Za razliko od večjega Maja, ki ga avtomobilčki niso nikoli zanimali, je mlajši Črt navdušen nad vsem kar se vozi po kolesih. Zato motiva ni bilo težko izbrati. Pri tem sem se končno lotila zaloge pikic in rožic iz Kilometra, ki me matra že od decembra. Rožasto blago za avto je iz zaloga moje mame, s časa, ko sem bila še majhna. Kar nekaj zanimivih bombažkov iz tistega obdobja imam in res sem vesela, da jih je shranila.

Ker imajo v Carftalnici izziv Nekaj za moškega/ fantka/ dečka, bom tale povštček pokazala tudi tam.

Sedaj ga bom pa dobro skrila, da naredim še Majevega, da ne bo hude krvi :)

Bodite lepo,

Maja

18 komentarjev:

  1. Prekrasan ukrasni jastučić baš za jednog veselog dječaka!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo prikupno! Novi lastnik bo zagotovo vesel!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Takšnega luštnega pouštrčka se tudi jaz ne bi branila. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super pojštrček (tako pri nas rečemo :)). Sigurno bo/je vriskal od veselja. Črt, ne pojštrček :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen povštrček in lastnik ga bo zelo vesel :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo, za malega fantiča :)).

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale povšrček je pravi za skrivanje velikih krokodiljih solz, ki jih fantje "nikoli" ne potolčiljo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep povštrček. Sem pa tudi torbe iz prejšnje objave občudovala. No, saj ne samo to. Ko se spravim šivat, te bom fehtala za kak kroj :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Iiii kako lepe barve in super avto. Pa še ime na zastavici, krasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kak znaš ti tak cart naredit in super skombinirat različne kose blaga in različne motive. Zelo zelo lušn povštrček, ki se ga ne bi branil noben fantič :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ooohhhh in aaahhhh :) kako je lep :) prepričana sem, da bo Črt nadvse vesel :)
    Moja fanta imata rajši manjše blazinice, še rajši pa imata tiste, ki nosijo pravljične junake :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Iiii...zelo lepo si spet ustvarjala. Večkrat ko pokukam na tvojo stran, bolj me grabi, da bi tudi sama po dolgem času spet kaj podobnega poskusila. Res procesiraš šivalno-ustvarjalni navdih s svojimi prelepimi kreacijami. LP;))

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, prav lušten je!
    Tak bombaž z oranžnimi rožicami pa poznam, se je pri nas doma tudi našlo kaj iz tega. Čeprav ga, žal, nimam več.

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, iskrene čestitke za zmago na Craftalnici. Tale blazinica si to definitivno zasluži. Saša

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...