ponedeljek, 16. julij 2012

Pikasta žirafa za JL-ja

V našem krogu prijateljev in znancev se baby-boom še kar nadaljuje. Zelo rada pripravim kakšno presenečenje za vsakega malega vriskača, a čas včasih res ni na moji strani.


Mala pikasta žirafa, velika le18 cm, je tako nastala z manjšo zamudo. Verjemem, da mi mali lastnik tega ne bo zameril.

Kroj za to preprosto in meni simpatično žirafco najdete na spletni strani Woman'sDay. Blago Kilometer. Moja je sicer malenkost manjša in malo bolj rejena, ravno prav velika za male ročice. Sem pa ušesa extra temeljito prišila in se upam ne bodo vdale vlečenju, cukanju in grizenju.

Upam, da se niste še naveličali malih, mehkih pliškotov, ker mene so prav zasvojili in se bojim, da tale nikakor ni zadnji, ki sem ga zašila.

Lepo se imejte in poiščite svojega starega, najljubšega pliškota ter mu podarite en VEEEEELIK objem.

Maja

12 komentarjev:

  1. Uf kako je krasna, rumena in pikasta.Same stvari, ki so mi všeč. Nadaljuje, nikakor se jih ne naveličam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zirafica je nasemu malcku zelo vsec in zamuda je ravno prava, da zdaj lahko ze kaze interes zanjo :))))

    Hvala se enkrat, Maja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je, taka lepa sončno rumena ;) Pa verjetno ravno dovolj velika, da jo malček lahko sam zagrabi... S čim si jo pa napolnila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polnim kar s polnilom Ikeinih povštrčkov. Kaj pa si ti uporabila?

      Izbriši
    2. Tudi s polnilom iz vzglavnikov, so mi vedno prenapolnjeni, pa šparam za takšne prilike... Sicer pa puncam hvala za informacijo o Filcu v Mengšu :)

      Izbriši
  4. Super plišaste živalice in nikakor se jih ni mogoče naveličati. Samod o kroja na tem linkcu pa ne morem.. Jaz polnilo za moje pliškote kupujem v trgovini FILC Mengeš. Kg (kar je mehkega polnila za ogromen povšter) stane se mi zdi da 3 ali 4€.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, imajo celostranski oglas čez stran - samo klikni "Skip this ad" desno zgoraj, pa bi morala dobiti navodila s krojem. In hvala glede namiga glede polnila. :)

      Izbriši
  5. Domači pliškoti so zakon.
    Vedno pridejo prav in otroci jih imajo vedno zelo radi.

    Polnilo pa tudi sama nabavljam v Filc Mengeš.Najugodnejši daleč naokoli že mnogo let.So tudi zelo prijazni in vedno domov odpeljem tudi kakšno maksi veliko vrečo gratis ostankov.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj je luškana. In hvala za povezavo, bom zagotovo preskusila in ti pokažem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super stran! Zelo všeč!
    Sem že zašila dve opici, tretja je v nastajanju. Otroci so fuuul veseli! Me pa zanima, na kak način se naredi ta šiv, ki je pri žirafi? Tisti s tremi stranicami? Ali pa mogoče kako se imenuje, pa ga sama zguglam.
    Hvala za odgovor in pomoč, pa super blogaj še naprej!!

    Nika

    OdgovoriIzbriši
  8. Nika, hvala. :)
    Super za opice in zadovojne otroke!
    Če te prav zastopim, te zanima obroba na rutki. Google pravi, da je to blanket stitch. Ni težek in upam, da ti pomaga.
    Tudi tebi še veliko veselja z ustvarjanjem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...