sreda, 1. december 2010

Moj prvi adventni koledarček

Lansko leto me je kolegica Maja, mamica treh malih nadebudnežev, čisto navdušila nad idejo adventnega koledarčka, ki ga pripravlja za svoje tamale. Lani je bilo že prepozno, vendar sem idejo celo leto nosila s seboj in sedaj je končno zaživela.


Projekt je bil zelo družinsko obarvan. Leseno smrečico je po mojih navodilih naredil nono, moja mama je pomagala zbirati škatlice, prijateljice pa so prijazno delile z menoj ideje. Hvala vam vsem!


In kaj bomo delali decembra? Posadili pšenico, naredili piknik v dnevni sobi, čajanko, pekli piškote in preste, si naredili domači kino, brali pravljice, gledali lučke, krasili smrečico in stanovanje in veeeeliiiiko ustvarjali. Pa še kaj se bo našlo.


Prvo škatlico smo odprli včeraj zvečer in danes bomo zbrali igrače, ki jih ne potrebujeta več, jutri pa jih nesem v službo, kjer jih zbirajo za študentske družine.

Obeta se nam zabaven, pester december in danes se je tudi uradno začel.

Zasnežen decembrski pozdrav vsem,

Maja

23 komentarjev:

  1. Ooo, krasne stvari boste počeli v decembru. Bo kar prehitro minil, kaj?
    Tvoj adventni koledar je prava mojstrovina!
    Podarjanje igrač tistim, ki jih nimajo ali jih ne morejo kupiti, mi je zelo lepa gesta. Da bi imeli več posnemovalcev!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako lep adventni koledarček. Krasna ideja in verjamem, da je bil otroček presrečen in da bo vsak dan do božiča majhen praznik zanj. Naslednje leto se tudi sama lotim česa podobnega. Prekrasna mamica si, ni kaj! Moj poklon.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, zelo zelo lepo ste to nardeili. Fantastičen je. Veliko veselje vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja, in še lepša izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč, ampak res zelo všeč mi je tale adventni koledar! Lep december se vam obeta...Uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastična i jako kreativna ideja Majo, bravoo!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale smrekca je pa tako krasna, da še mene matra, kaj je v škatlicah skrito. Pa na piknik bi tudi prišla :-) Super ideja in izvedba!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko lepih škatlic v zanimivi smrečici.Uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimiva ideja in lepa izvedba, ampak koncepta pa ne razumem.... V čem je fora?

    OdgovoriIzbriši
  10. super ideja! Pri nas adventnega koledarja ne bo, je pa bila že poleti dana obljuba,da vsak vikend v decembru pečemo piškote in vsak večer preberemo več kot običajno:-)))
    Uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit adventni koledar si naredila, prav prisrčno izgleda :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. oooooooooooooo a tole si hranila celo leto?? Zakaj že??? Je tako lep da bi ga lahko že prej naredila :-) a se lahk na piknik, čajanko, kino,... povabim?????

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaz bi ga tudi imela, še posebej z vsemi darili. :)

    Super je!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepo in zanimivo, prisrčno za otroke. Pomaga povezati družino in to šteje!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Izredno domiselno in lepo izdelano. Adventni koledar - smrekca in tako lepo okrašena:))

    OdgovoriIzbriši
  16. Uuuu... zakon! Boš sploh potrebovala darila za pod jelko?

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam vsem, ste mi podarile res lepo darilce z vašimi komentarji :)

    @ Kristina, namen tega koledarčka je pričakovanje, veselje in darilo časa, ki ga skupaj preživimo. Saj v škatlicah ni daril, v njih so nekakšni napovedniki, kaj bomo naslednji dan skupaj počeli. Če bomo npr. pekli piškotke, sta v šatlici dva modelčka za piškotke, če bomo imeli čajanko, so vrečke čaja... Preprična sem, da nam bodo dolgi zimski večeri mignili kot blisk, v smehu, druženju in pričakovanju. Upam, da sem ti vsakj delno odgovorila na tvoje vprašanje.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ej, kako krasna ideja. Imejte se lepo, veliko časa preživite skupaj in ja, uuuuuužiiiiiivaaajte

    OdgovoriIzbriši
  19. O, ja si, hvala. In škatlice so verjetno oštevilčene po dnevih in vsak dan drugo odprete? Super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...