sreda, 8. december 2010

Eko, bio, družinska novoletna darilca

Letos me je teta Valda, teta mojega dragega, povabila k sodelovanju, da skupaj narediva novoletna darilca. Ker se vsako leto za 1.1. ali 2.1. dobi cela njihova žlahta pri njih in sem vedno v dilemi, kakšne majhne pozornosti pripraviti, je bil predlog zelo dobrodošel.

Dogovor je bil, da ona prispeva material, jaz vse skupaj spakiram. Doma narejen čaj iz številnih rožic in zelišč (res ga ni boljšega) ter posušena zelišča iz njenega bio vrta so bila izhodišče. Potem se je ideji priključila še mama mojega dragega, ki dela odlične marmelade, čežane in še mnogo tega.

Čeprav sem imela dovolj časa, se tega projekta nekako nisem in nisem mogla lotiti. Ko se je le našlo nekaj časa in ideja, sem nujno potrebovala tanek bombaž in sicer rdeč z belimi pikami ali obratno. Kot ponavadi sem med malico odbrzela v trgovinico Kilometer, kjer kupim večino blaga, katerih izdelke vam tu pokažem. Trgovinica mi je blizu, prodajalki vedno prijazni in pripravljeni pomagati, tudi če to pomeni pobrskati za zalogami zadaj in kar je najbolj pomembno, skoraj vedno najdem to kar rabim.

V bližini je še nekaj trgovinic z blagom in na začetku sem v vseh preverila, kaj imajo, sčasoma pa sem se tako razvadila, da najprej letim k njim. Pa da naredim malo reklame in ker me večkrat katera vpraša, kje sem dobila blago, sem povezavo dodala v desno kolono. Če jih poiščete na Facebooku, pa lahko spremljate tudi njihove novosti.

Spet sem imela srečo in dobila sem rdeče blago z drobnimi belimi pikami, ravno takega, kot sem si zamislila. Gotovo vam zveni znano, da imate v glavi živo predstavo kako bo izdelek izgledal, nimate pa za to potrebnega materiala, niti ne veste, ali ga boste lahko dobile, ampak mora pa biti nujno točno tak?

Zašila sem žakelčke za čaj, jih popestrila s fimo gumbki, personalizirala vrečke, naredila nalepke ter kapice za marmeladke, zelišča, čežance... Vse skupaj sem povezala z rdečo nitjo - srečo. Na vrečki so verzi o sreči v njej pa ključne setavine, da si srečo naredijo sami: čaj ljubezni, peteršiljček zdravja, marmelada veselja, čežanca zadovoljstva...

Večina daril je narejena in deloma že pri soustvarjalkah, le malo premalo blaga sem vzela, tako da bo nujno treba še po kakšnega pol metra, da končam še svoje paketke. Skupaj jih bo nastalo 12.

Priznam, malo Valdinega čaja sem obdržala zase, ker je to res najbolj noro dober čaj. Si ga grem kar takoj pripravit :)

Maja

11 komentarjev:

  1. O kako so te drobne bele pikice noro dobre na tem rdečem blagu, vse skupaj pa skombinirano v zelo srčna darila. Da ne govorim o izvirnih napisih. Čaj ljubezni, marmelada veselja... Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno si sve napravila, svaka čast!!!
    Lp. Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita darilca, taka so mi najljubša :)
    V Kilometer pa tudi sama rada zahajam, če drugega ne, na klepet s prijaznima prodajalkama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, mi je čaj tvoje tete kar zadišal :) Super darilca in oblečena v krasne oblekce!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo, zelo lepa darilca. Domača so najlepša in najbolj iz srca. Tudi jaz skušam podarjati home made.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so zelo všeč taka darila in zelo dobro si opravila svoj del naloge. Pa srečnica, ko dobiš tako blago :) Jaz imam točno od včeraj nekaj v glavi, pa ne vem, če bom dobila primerno blago :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pikasto prekrasna darilca.Noro dobro blago in lušni žakeljčki ter vse ostalo. V slogi je moč, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luštna darilca! Super so.


    Se pa strinjam s teboj, da je domači čaj daleč najboljši.

    OdgovoriIzbriši
  9. Suuuper! To so darila, ki so mi všeč! Ponavadi sem jaz tista, ki se lotevam takih ... si pa potihoma želim, da bi tudi jaz bila kdaj prejemnica česa takega!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako zelo lepa bio darilca, če so še zapakirana rako kot vaša, je to nekaj najlepšega.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...