torek, 28. december 2010

Mini lutkovna predstava v dobri urici


Za Božič se vedno dobimo pri mojih starših na kosilu. Tega druženja se vedno zelo veselim. Letos sem želela za otroke, štiri fante stare od 2,5 do 6 let, pripraviti kratko lutkovno igrico. Idejo sem ves čas premlevala v glavi, časa pa ni bilo. Štiri ure pred odhodom na pozno Božično kosilo, ko je mlajši spal, pa je tik pred zdajci le zaživelo mini gledališče za naprstne lutke.


Gledališče je narejeno iz recikliranega kartona, v katerem je bilo eko vabilo na lutkovno predstavo v moji službi. Postavila sem ga na vrh naslonjala dveh stolov in spodaj zakrila z rjuho  Naprstne lutke iz papirja sem našla na strani FamilyFun, kjer jih le sprintate in izrežete. Ježka sem dodala sama. Pravljico sem sestavila iz pesmic, ki jih otroci poznajo in radi prepevajo. Šla je nekako takole:

V gozdu v rumeni hiški živi zajček Dolgoušček, ki pridno pripravlja ozimnico in si med pripravljanjem prepeva pesmico Sem zajček dolgoušček (no malo sem jo priredila in skrajšala, da je pasala v kontekst). Ko konča, bi rad okrasil še smrečico na jasi, a za to potrebuje pomoč. Pokliče prijatelja Ježka, ki pa mu ne more pomagati, ker sam še ni vsega pripravil za zimo. Zajček mu pomaga, veseli ježek pa zapoje Sem ježek, ki teka, teka. Ker je za okrasitev smrečice potem že prepozno, se zmenita za naslednji dan.
  

Naslednjega dne pa zajček sreča veverico, ki tudi hiti po zadnjih opravkih in pomaga še njej spraviti lešnike v brlog, vesela veverica pa zapoje Sem urna veverica... 
Ko imajo vsi prijatelji vse pripravljeno za zimo in želijo okrasiti še smrečico, ugotovijo, da so premajhni in zato prosijo otroke, da jim pomagajo. Vsak otrok je dobil en pisan trakec, ki so jih obesili na smrekico. Pri tem so z neba že pričele padati prve snežinke in preden so se prijatelji skrili na toplo, so zapeli še pesmico Zima je prišla.

Bila sem res presenečena, kako so otroci sodelovali, peli in poslušali. Kako malo je včasih treba. 

Maja

8 komentarjev:

  1. Odlična ideja, pravljica pa taka, da je kar cela za objavo. Misliš, da se jo lahko naučim in povem nečakinji - obljubim, da jo bom malce po svoje povedala. :o) Pesmice pa mislim, da vse znam.

    OdgovoriIzbriši
  2. iiii, ti si pa res pravi srček za otroke, lepo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Super sis e to spomnila, res si kreativna. Verjamem, da so bili otroci navdušeni in včasih res potrebujejo tako malo za tako veliko zadovoljstvo. Mama, sedi 5 :))

    OdgovoriIzbriši
  4. kako posrečeno in prisrčno. se strinjam s Simono - tole je ponucna pravljica, z malo domišljije je lahko tudi vsakokrat drugačna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav res. Super si tole izvedla. Si pa res ena super mami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si naredila, in verjamem, da si tudi super izvedla (:

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako luštno! ,...
    Prav za eno otroško sobo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...