ponedeljek, 27. junij 2011

Šivanje s slovarjem pri roki

Včasih drugače ne gre. Šivalni stroj na eni, gospod Google prevajalnik na drugi in smo šli…

Pred kratkim je Nelya na svojem blogu Čarobna preja pokazala tako simpatične otroške klobučke, ki jih je zašila po kroju iz revije Ottobre. Sama te revije prej nisem poznala. Šivanja sem se učila z Burdo, ki ima vedno tudi nekaj otroških krojev na koncu. Ampak ti klobučki so bili tako simpatični in kot je Nelya napisala, jih nikoli ni preveč, da sem enostavno morala poskusiti.


Da revijo lahko kupim v trafiki na koncu Hale A v BTC-ju, mi je zaupala Sonja.  Hvala! Nad revijo sem bila tako navdušena, da sem komaj dočakala vrnitev iz enotedenskega dopusta. In ko sem končno le odprla navodila za šivanje, sem ugotovila, da sem že pošteno pozabila nemščino. S trmo, vztrajnostjo in pomočjo g. Googla sem se le prebila skozi vsa navodila (ki pravzaprav niti niso komplicirana) in nastala je prva kapa, v bolj resni kombinaciji za starejšega.

Kapa ju zunaj karirasta, znotraj temno modra, prešita z belo. Kombinacija popolnoma ujemajočega karo blaga in modrega blaga je iz letošnje Kilometrove ponudbe. Skupni čas izdelave, dobre štiri ure! V drugo bo zagotovo šlo veliko hitreje.


Starejši je bil kapice zelooo vesel in jo je takoj zamenjal za staro. Mlajši ima bolj določene želje. Biti mora rumena z veliiiikim kitom. Kaj bo nastalo, vam pokažem naslednjič.

Sama imam za športne aktivnosti najraje navadno kapo s šiltom, za pohajanje in morje, pa sem si lani kupila velik slamnik. Kaj pa ve? Ali se poleti sončku skrijete pod kakšnim klobučkom? Kakšni so vam najbolj všeč?

Maja

12 komentarjev:

  1. Enkratno si zašila tale klobuček in verjamem, da bo drugi tudi prav simpatičen. Jaz poleti ne nosim pokrival, ker mi gredo malo na živce in se mi zdi, da mi je pod njimi še bolj vroče. Sem si pa dve leti nazaj v Ekvadorju kupila pravi pravcati feni šmensi modri slamnik, ki ga imam skrbno shranjenega v garderobi. Ker sem bila v tovarni, kjer so začeli z izdelavo "panama hat", sem ga pač morala imeti....:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo je uspel! Pa ribica je ful simpatična :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je simpatičen in verjamem, da bo takšen tudi tisti, ki ga že imaš v mislih. In vsi naslednji.
    Pokrival ne nosim. Že kot otrok sem pozimi "sovražila" kapo :) Le na travniku, ko spravljamo seno, otavo, se pokrijem s slamnikom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen je, pravi taki fantovski. Sama imam en slamnik, ampak ga v bistvu čisto malo uporabljam. Najraje imam senco :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna čepica, ravnopravšnja za ta čas :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. O da! Ottobre je super! Imam puuuno brojeva, već ih duuugo nisam listala. Baš bih mogla.
    Šeširić ti je odlično ispao! Ribica je slatka slatka slatka! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Res simpatičen klobuček. Vztrajnost in ure dela so pa gotovo poplačale učke malega lastnika.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep poletni klobuček. Dodatek v obliki ribice pa tako simpatičen. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si zašila tale klobuček! Me prav zanima kakšen bo drugi za bolj zahtevnega fantiča!Blago za klobuček je super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Simpatičen klobuček in verjamem, da jih bo nastalo še veliko :)
    Poleti na soncu, sploh na morju, sem se kar navadila nosit klobuček, sicer me boli glava. Na kapo s šiltom se nisem mogla navadit, klobučkov pa sem imela že kar nekaj, tudi zimskih iz klobučevine in poletnih slamnikov.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res je, Ottobre je vedno polna idej in tale klobuček ti je uspel odlično! Revije lahko naročiš tudi na dom, tudi pretekle številke. Pokukaj sem: http://www.siviljstvo-urska.si/kroji/ottobre-design

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...