sreda, 21. junij 2017

Darilo za vzgojiteljici, mami malih krtkov

Želim si, da bi bilo več časa za ustvarjanje in spet ga bo, samo ne ta trenutek. Nekje februarja se je nabralo preveč vsega in sprejela sem zavestno odločitev, da moram upočasniti svoje življenje in se sprijazniti z dejstviom, da ima dan samo 24 ur ... tudi če si sama še tako močno želim drugače. Zveni kaj znano?

Rada počnem veliko različnih stvari in težko se je bilo zavestno odpovedati nekaterim, med njimi tudi ustvarjanju. A to sem morala narediti zase in za svoje fante. Je bilo težko? O, ja.

Mnogi ste me kontaktirali v maju in juniju, če bi lahko izdelala predpasnik za vzgojiteljice in res mi je bilo hudo, ko sem vas morala toliko zavrniti. A žal letos res ni šlo.


Sprejela sem samo eno prošnjo, ker sta bila predpasnika namenjena za darilo vzgojiteljicama vrtca, ki sta ga obiskovala tudi naša fanta. Vrtca, ki ga imam v lepem spominu. Te prošnje res nisem mogla zavrniti. 

Marsikdo težko razume, a za izdelavo dveh predpasničkov potrebujem vsaj en teden časa, da ju sešijem, ročno poslikam, dobro fiksiram barve in na koncu še enkrat operem in zlikam. Če vem, da ne bom imela dovolj časa, prošnje raje ne sprejmem, saj nekaj narejeno na pol, nikoli ne bi dala iz svojih rok.


Želja za ta dva predpasnika je bila, da izdelam predpasnik, ki bo kombinacija dveh zelo različnih krojev, ki sem jih v preteklosti že delala: Mačjega klasičnega predpasnika in Predpasnika haljice. Ker se je kroj v tem času nekam založil ..., sem izdelala novega, ki mi je še bolj všeč, ker ima dodane prsne všitke, tako da lepše stoji. Kot majhna haljica je. In ja, kroj sem sedaj dobro spravila. :)

Želja je tudi bila, da je veselih barv. Tako sem porabila zadnje kose meni res ljubega blaga s pisanimi rožicami.


Nastala sta dva predpasnika, zelo podobna, a ne povsem enaka. Oba imata napisano ime vzgojiteljice ter ime skupine, s katero sta preživeli zadnji dve leti ter motiv Krtka, ki je bil njihova maskota.  Z barvnimi kombinacijami pa sem se mičkeno poigrala.

Vesela sem, da sem sprejela tale izziv, ki mi je sicer vzel več časa kot sem planirala a sem v izdelavi resnično uživala. Kot slišim, pa so tudi prejemnice zadovoljne. Tale projektek me je spomnil, zakaj že celo življenje rada ustvarjam in da s počitnicami prihaja čas, ko bom spet lahko več časa posvetila sebi in svojemu stvarjanju. Kako pa je všeč vam?

Želim vam mirno poletje z veliko časa za tisto, kar vi najraje počnete,

Maja

4 komentarji:

  1. Verjamem, da bo še prišel čas, ko boš imela več časa za ustvarjanje. Sedaj pač ne gre in verjamem, da so tisti, ki so pri tebi hoteli kaj naročiti, razumeli.
    Krasno, pisano in uporabno darilo za vzgojiteljici.
    Dolgo in prijetno poletje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna predpasnika! Vse na njima mi je všeč, tako barve, kot krtek, ki maha iz žepa.
    Želim ti, da bi čim prej našla čas za ustvarjanje, saj to kreativne duše potrebujemo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito darilo, ki bo razveseljevalo še in še - prejemnici, pa vse micene bučke, ki bodo uživale ob pogledu na čudovita predpasnika.
    Naj bo igrivo poletje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa sta. V vsej svoji pisanosti in polna energije sta. Krtek in metulj pa dasta piko na i. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...