sobota, 21. januar 2017

Plašček za zmrzljivega jazbečarja Fausta

Naš kosmatinec obožuje mraz, sneg, tudi ledena zimska burja, ki zna v Postojni prav pošteno zapihati, ga prav nič ne moti. Nasprotno. Ko so vsi pametni ljudje in njihovi pasji prijatelji doma, se on sprehaja čez snežni metež kot da bi bil na promenadi sredi poletja.

Moja prijateljica pač nima take sreče. Prav nasprotno. Ima enega najbolj zmrzljivih kratkodlakih jazbečerjev, ki če bi se dalo, pač ne bi pomolil smrčka iz hiše celo dolgo mrzlo zimo.


Prijateljica me je prosila, če ji lahko zašijem plašček zanj, saj ga v trgovini ni dobila, ker so mu bili vsi prekratki. Tako je, če zi takooo zelo dolg.


Za kroj sem uporabila obstoječi plašček in ga prilagodila željenim meram, blago pa je prijateljica sama izbrala: spodaj mehki flis, zgoraj čudovito volneno tkanino, s čisto tankimi srebrnimi nitkami. Na koncu sem dodala še personaliziran usnjen našitek z njegovim imenom.


Sicer mu je plašček ta trenutek še malce velik, ampak Faust bo v naslednjih par mesecih zagotovo še malo zrasel, tako da upam, da mu bo do takrat kot ulit.


Meni je bila kombinacija na koncu tako všeč, da me je resno mikalo, da bi še sebi sešila plašček.

To je bil res eden bolj zabavnih projektov, moram priznati. :)



Veliko veselja z zimskimi radostmi vam želim, pa da vas pri tem ne bi čisto nič zeblo v prstke.

Maja

4 komentarji:

  1. Joj kak cuker in prav šik plašček ima :)
    Ko sem jaz moji Luni zašila plašček, je prijatelj komentiral, da zebe jo res ne, seksi pa niti slučajno ni :) Mož je pa rekel, da je kot babica. Tako da ji ga nisem več nikoli oblekla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušen je v tem tvojem plaščku ;) Naš je zimsko bundo med potepanjem nekje odvrgel (malo mu je že bila premala in so ježki popustili). Tako gre zdaj na sprehod brez ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. :-))) Kako zelo cart je plašček, še bolj pa v družbi s Faustom. Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. ii kako prisrčen je in zdaj ga ne bo zeblo, revčka. Pridna si bila :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...