torek, 22. avgust 2017

Ovratni trak za ključe brez karabinčka - 2:0 za mamo

Le kaj je s temi ovratnimi trakovi za ključe? 

Vsako leto ista zgodba. Prvi dan otrok ena in otrok dva dobita v šoli ključ svoje nove omarice skupaj z jasnim sporočilom iz šole, da naj si naredimo duplikat.

Vsako leto grem tako do strica, ki dela ključe. Ne naredim samo duplikat ampak vsaj triplikat ... iz izkušenj. Za vsakega. En ključ z novim ovratnim trakom izročim vsakemu od otrok, dva skrbno spravim.

Mesec in pol do dva kasneje, vsaj eden od otrok potoži, da mu je počil karabinček na traku ali da se je zlomil plastičen del. Če imam srečo, je to otrok ob pravem trenutku opazil in ključ še ima. Če ne, ni več ne ključa ne traku.

Ovratni trak za ključe brez karabinčka
Brez karabinčkov :)

Zgodba se potem ponavlja probližno vsake dva meseca. Sumim, da s trakovi ne delata najlepše, a trdnih dokazov še nimam.

Posledično sem postala fanatični lovilec promocijskih ovratnih trakov in že na daleč znam oceniti, ali ima karabinček na traku vsaj potencial, da bo zdražal nekaj časa ali ne. No, vsak ima svoj hobi, vem ...

Lani smo tako zamenjali SEDEM trakov, kar na koncu ni ravno poceni. In to mi je dalo misliti.

Je vezalka namesto ovratnega traku lahko rešitev?

Ideja se mi je zdela super, totalno retro. Konec koncev, smo ključe tako nosili mi, pa se ne spomnim, da bi jih toliko izgubljali. A začuda otroka nista delila mojega navdušenja nad rešitvijo.

V boj proti karabinčkom in plastičnim delom na ovratnih trakovih!

Vseeno sem se odločila, da kljub nahkrčkani gori novih trakov "izziv" z ovratnimi trakovi za ključe rešim.

Ovratni trak za ključe za fanta z ladjicami
Ladjice za starejšega fanta
Sešila sem jima svoj trak, z bolj fantovskim potiskom in nanj obesila zelo konkreten navaden kovinski obroček za ključe. Se bomo malo pomatrali, da ključ spravimo gor, potem me pa res zanima, če jima ga uspe spraviti dol ...

Ovratni trak za ključe z avtomobili
Avtomobili za mlajšega fanta

Na zadnjo stran sem dodala še ime, da trak najde pot nazaj do niju tudi če ga kje založita, ker tudi to ne bi bilo ne prvič, ne drugič in ne tretjič ...

Ovratni trak za ključe z imenom otroka
Ime, da ne bo dileme

2:0 za mamo

Začetek šolskega leta bom torej letos na tem področju prvič pričakala pripravljena in z manjšo prednostjo 2:0. Jeeej! :)

Kaj mislite, mi bo uspelo ohraniti prednost?

Lep pozdrav vsem, pa čim manj stresen začetek novega šolskega leta vam želim.

Maja


p.s. Če bi tudi tvojemu otroku prišel takšen trak prav, pokukaj do 29. 8. 2017 na mojo Facebook stran, kjer podarjam dva. Enega za osnovnošolko in enega za osnovnošolca.


4 komentarji:

  1. Maja, našla si super rešitev za izgubljene ključe in prepričana sem, da boste imeli to leto mir :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolk lustna objava!
    Definitivno si zmagala

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...