četrtek, 6. maj 2010

Plastično vrečko? Ne hvala!

Lansko poletje sem si sešila svojo prvo nakupovalno torbo. Na začetku sem bila res pridna, jo povod nosila s seboj in jo na blagajni važno potegnila iz torbice. Z mojim na novo odkritim veseljem do šivanja torbic, pa se je začelo povečevati tudi število torbic, ki jih uporabljam in vedno bolj pogosto se mi je začelo dogajati, da moja nakupovalna torba ostane v napačni.


Ni kaj, bo potrebno sešiti še kakšno, tako da bodo vedno pri roki. In ker me zadnje čase prsti srbijo predvsem za šivanje, je nastala tale, že bolj poletno obarvana nakupovalna torba. Mislim, da jo bom mirne vesti uporabila tudi za odhod na plažo in še kje.

Z navodili sem si nekoliko pomagala na tutorialu Sew, Mama, Sew!, če vas bo zamikalo, da se tudi sami lotite izdelave.

Meni so všeč platnene torbe, ker mi delujejo bolj tople, pa lepo se morajo nositi na rami in ne smejo biti prevelika. In nič manj pomembno, izgledati morajo lepo. Ste tudi sami izbirčni, pri izbiri svoje nakupovalne torbe?

Bodite lepo in čim manj plastičnih vrečk porabite.
Maja

12 komentarjev:

  1. Joj, mi zbujaš slabo vest :) Idej za torbe veliko, se pa bojim, da blaga v omarah še 1x toliko :) Obožujem platnene torbe! Velike!

    Mislim, da se bo tvoja torba na plaži dobro zlila z okolico :) Odlično ti gre šivanje ;) Všeč so mi tvoji izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  2. Superca. Se strinjam da mora plastika stran. Prave barve zaživijo v blagu... Super si zašila.

    OdgovoriIzbriši
  3. res je fajna, in tudi poanta je za pohvalit. torbe, torbice, torbetine... tudi jaz jih obožujem. nikoli konca možnosti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. 3x hura za platnene torbe. Tudi sama že vrsto let nosim v torbi tako zložljivo (na žalost umetno) vrečko iz blaga, ki jo pri blagajni potegnem ven. Po moje sem že znana po tem ;)
    Pa četudi mi prodajalka že da blago v vrečko, vzamem ven in vtaknem ali v svojo (veliiiiiiko) torbo ali pa v nakupovalno vrečko.
    Take fancy platnene pa sploh ne bi branila ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super torba-vreča. Nekaj takega si moram tudi jaz zašit.. Sicer pa najraje hodim nakupovat s starimi hudo trpežnimi nakupovalnimi vrečami, ki smo jih med dopustovanji na Korziki kupili. Tam plastičnih ni, razen kolikor jih turisti sabo prinesemo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ha, ha, ravno sem razmišljala, da bi bilo lepo imeti eno luštno vrečko za v knjižnico.
    Tvoja na sliki je prav cortkana. Všeč so mi modri ročaji v kombinaciji z vzorcem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si zašila! Všeč so mi tele vrečke iz blaga.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi sama se na veliko izogibam teh plastičnih vrečk in če se mi že zgodi, da moram kupit kakšno, ker sem pozabila nakupovalno torbo, mi gredo kar lasje pokonci :-) Imam pa 2 reklamni platneni nakupovalni torbi in mi odlično služita. Če pa bi bila taka frajerka kot ti in bi znala še tako šivat, bi imela pa še zelo lepo nakupovalno torbo, ki bi mi celo pasala k oblačilom :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super lepa torba. Za nakupe, za na plažo ... Bi si morala še sama omisliti kaj takega, ker so res praktične in čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  10. Še ena 'obsedenka' s torbami narejenimi iz blaga. Kupujem jih povsod, imam jih že čisto preveč a vsakoč najdem še kakšo, ki mi je bolj všeč. Ne maram uporabljati plastičnih vrečk.

    Tvoja nova torba je čudovita. Veselo nakupovanje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala za link! Sem že iskala kakšen kroj po netu, pa nisem bila uspešna. Tvoje torbice so mi pa itak vse všeč!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...