četrtek, 27. maj 2010

Včasih je potrebno tako malo

Začelo se je s poletno kapo, ki sem jo kupila Črtu. Tanko blago, mehek šilt ter podaljšan zadnji del, ki pred soncem skrije tudi vratek. Idealna, kar se mene tiče. Mnenje Črta: ni šans, da bom to nosil na glavi! Da dvoletnika niti najmanj ne zanima, da je sonček močen in ga bo bolela glavica, si lahko mislite.

Ko smo tako že n-tič ponovili vajo kapa gor, kapa dol, se odločim za drugo taktiko. Če pusti kapo na glavi do doma, bova doma nanjo dala dinozavra. Na moje presenečenje predlog takoj uspe in kapa je ostala na glavi do doma. Celo pot pa je kazal na kapo in ponavljal Aaaa, Aaaa, kar v njegovem jeziku pomeni dinozaver. Saj tako se namreč oglašajo, ali ne?


Doma ni bilo časa, da bi skuhala kosilo, TAKOJ je bilo potrebno dati tega dinozavra na kapo. Pa iščeva na netu slikco, ki bi mu bila všeč in bi bila dovolj velika. Naletiva na tega slončka, ki ga je takj osvojil. Izbere še barvo, ga sprintava na transfer papir, izrežem in nalikam in v pičlih desetih minutah se je osovražena kapa prelevila v najboljšo kapo na svetu. Sedaj jo nosi ves čas, ga moram že prav prositi, da jo da dol :)

Ko sem videla to veliko veselje, žareče učke, sem se spomnila, da bi mu lahko popestrila tudi kakšno navadno majico z njemu ljubimi liki. Malo printanja, malo risanja in zvečer so nastale majčka z Nodijem, Telebajski in dinozavrom. Tako enostavno, hitro, poceni in tako veliko veselje!


Res ga ni lepšega kot velik nasmejan obraz, žareče učke in velik moj, moj v zahvalo. Ko bi bilo vedno vse tako enostavno.

Maja

12 komentarjev:

  1. sam tole je pa resnično fajn, fajn, fajn! za videt, za prebrat pa sploh, verjameš ali ne, sem kar rosne oči dobila. navdušenje - verjamem, da je bilo popolno - kako ne? ha, in kakšna je razlika med slonom in dinozavrom? nikakršna, tudi dinozavri so rumeni, mar ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Si kar mislim, kako je vesel. No, seveda, ko ima pa tako totalno kul majice in kapo!

    In tako lepo nalikaš tele fotke.... sem pred časom kupila ta papir v Mulerju, pa vsako slikco, ki jo polikam - ali stopim ali pa premalo polikam in pade po prvem pranju dol...

    OdgovoriIzbriši
  3. Super mamica, ki zna ideje krasno spraviti v življenje. Verjamem, da je bil tako vesel, da kapice noče sneti. Micenim in malo manj micenim so malenkosti zelo pomembne. No, saj tudi nam odraslim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To si se tako odlično spomnila in res je prav lušno vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw, lepo! Nažalost imam tudi jaz podobne izkušnje s transfer papirjem kot PopiKoki :( Katerega imaš ti, da je tako lep? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii kako lep zapis in krasni izdelki!
    Jaz sem po vseh možnih supersuperskih ( kao) transfer papirjih zadnjič printala na papir iz Hofra. Polika se super, kako je pa obstojna pa še niam informacij...hmhmh je šla majčka za darilo. Ampak zdaj bom sprintala kakšen lik pa ga nalikam našemu najmljašemu na majčko.Poročam...

    OdgovoriIzbriši
  7. @Popikoki in @Urša, tudi jaz imam papir iz Mullerja. Uporabljam ga že nekaj let - tista majčka za Maja z Raketo je bila prva in je še veno v uporabi in odlično izgleda.

    Vedno izberem transfer za temno podlago. Pomaga če je majica prej oprana in fino polikana. Potem ko dam motiv gor in čez peki papir, nekaj sekund le držim zelo vroč likalnik na mestu, nič ne premikam, tako je potem motiv res raven brez režic. Ugotovila sem tudi, da je potrebno dlje likati kot piše - meni se stopila ni še nobena, če sem premalo polikala, pa je že padla dol. Upam, da sem vama kaj pomagala.

    OdgovoriIzbriši
  8. O zakon - tak klobuček bi pa marski kdo nosil. Tvoja izvirnost res nima meja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako malo je potrebno, a ne? :) Krasno si to izvedla.

    OdgovoriIzbriši
  10. A motiv izrezes iz transfernega papirja? Se nisem nikoli delala, ker sem malo skepticna do tega.

    OdgovoriIzbriši
  11. @Riba, ja sprintam na transfer, izrežem in potem nalikam. Z malo vaje se prav super obnese, ko pogruntaš, kako zalikati, da se ne odlepi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau, vsekakor tehnika, ki jo bom preizkusila! Super izgleda in res je malo treba, da se učki svetijo. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...