nedelja, 23. maj 2010

Twitty torbica za prenosnik

Sem važna, vem, ampak moram se pohvaliti, da sem za rojstni dan dobila čisto svoj prenosni računalnik. Moj prvi. Prej sem vedno nergala, ker sem tako težko prišla do računalnika, saj ga imamo v spalnici in ker ta mlajši še spi v isti sobi, zvečer do njega nisem več prišla. Ni mi preostalo drugega, kot da sem "fehtala" dragega, da mi posodi službenega samo za par minutk... Izgleda, da sem bila pri tem res uspešna, saj se je takoj strinjal, ko sem na pol v šali rekla, da bi za rojstni dan imela svoj računalnik.


No, in sedaj ga imam :) Je majhen, ampak zmogljiv, nič posebnega na pogled, ampak je moj! Ker sem kar naprej kable za seboj vlačila, pa miško in kartico, sem se odločila, da sešijem torbico, kamor bom lahko vse lepo pospravila. Nastala je tale Twitty torbica. Zunaj pisana notri podložena z belim flisom, ki ji da trdnost in mehkobo. Torbica se zapira na ježka, tako da mi ne bi smelo nič ven pobegniti.

Se še spomnite, kako ste se počutile, ko ste kot majne dobile kakšno prav posebno darilo in ga kar niste hotele spustite iz rok? Če so vam starši pustili, je šel z vami tudi v posteljo? No, skoraj tako se počutim, čeprav v posteljo ga nisem nesla s seboj ... še.

Lepo se imejte in upam, da se bomo lahko sedaj večkrat brale in pokomentirale tudi v miru zvečer.

Maja

24 komentarjev:

  1. Čestitke.. za rd, darilo in še posebej za torbico. V takih barvah bi si jo želela tudi sama, če bi jo potrebovala :) pa smo doma čisto dovolj opremljeni, da še enega prenosnika res ne rabimo :)
    Šivanje ti gre res super od rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitke. prav gotovo bodo nastajale same pisane, živahne, simpatične objave - sodeč po "štumfku", ki ga je dobil prenosnik. sicer pa so bile takšne že do sedaj:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem vesela za tvoje darilo. Torba, ki si jo sešila pa je super lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. vse najbolše...
    ful mi je všeč blago... in patent z držali... bom tudi jst mogla neki podobnega narest... pa ideja s flisom notri mi je tudi všeč---

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za rojstni dan. Super darilo si dobila. Torbica je pa itak super! Fenomenalne barve!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše! Super torbico si si zašila, sem ti za to skoraj malo fauš :-) Imeti svoj računalnik pa je itak zakon, ker si človek 'pospravi' in uredi tako kot sam želi in delo z njim je potem uživancija.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše. To torbico si pa čisto super naredila. Super:) Najbolje, da začneš šivati po naročilu:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za rojstni dan in darilo in torbico - pa čeprav si si jo sama naredila ... ali pa prav zato ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Iiii kako lepa torbica.Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za laptopa! :) In torbica je res prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljše, darilo je fantastično. Naj ti pomaga pri ustvarjanju, da se bomo še naprej lahko slinili nad tvojimi čudovitimi, barvitimi izdelki.
    Nova oblekica za prenosnik je super kjut. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse najboljše!
    Super darilo si dobila, torbica je pa tudi čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse naj naj za tvoj rojstni dan! Čudovito darilo si dobila. In oblekica zanj je res kjut kjut kjut! :))

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za novega prijeteljčka, lepo oblekco ima :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke k pridobitvi! Vidim, da znaš dobro lobirat, bi te morali zaposlit v naši vladi! Njegova nova oblekica je pa pravi cukr!

    OdgovoriIzbriši
  16. Super. Pa vse najboljše za rojstni dan in prijetno uporabo ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  17. Izvrstna ideja za tako unikatno sobico za tvoj in samo tvoj računalnik ... se ne čudim, da si ga hotla odpeljat s seboj pod kovter ... ker res izgleda tako mljaski ;O) ... srečen računalnik hihihi

    OdgovoriIzbriši
  18. Aja pa vse najboljše sem se tako zatreskala v torbico, da sem pozabila na tebe in tvoj praznik ...

    OdgovoriIzbriši
  19. Tako darilo je fantastično :) V torbici pa sploh! :) Pa všeč mi je ideja s flisom! Super! Blago mi je pa znano ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Hehe, tudi jaz pozabila - vse najboljše, seveda in veliko užitkov ob malčku (v postelji se dobro obnese, preverjeno :) )

    OdgovoriIzbriši
  21. Koliko lepih želja se je nabralo. Hvala prav vsaki od vas, ste mi res polepšale ne dan, kar cel teden!

    OdgovoriIzbriši
  22. Torba je ČUDOVITA! In tudi res lepo zašita. Kje kupiš filc? In kje si dobila kroj za torbo?

    OdgovoriIzbriši
  23. fajniutki blog, na pewno będę zaglądać tu częściej:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...