sobota, 4. januar 2014

Prijazne pošasti

Tudi v tem da dežuje, je nekaj dobrega. Hiša je pospravljena, jaz pa sem prvi del prvega vikenda v 2014 preživela za svojo mašinco - povsem v stilu svoje novoletne želje - MAVRIČNO! Prava barvna terapija za tak siv, deževen dan.


Nastala sta dva pošastkota za dva mala nadebudneža. Material 100% bombaž iz Kilometrove zaloge in 100% poliester za polnilo. Čeprav je glavna komisija pri nas doma (moji dve mali pošasti) požegnala igrački, sem še malo na trnih, ali bosta všeč tudi pejemnikoma. No, kmalu bomo ugotovili.

Želim vam lep vikend in začetek novega tedna. Naredite si mavričnega.

Maja



13 komentarjev:

  1. Po mojem bosta prejemnika presenečena in zelo vesela,
    taki pošasti bi pa tudi jaz spustila v svoj dom.
    Zelo lepo narejeni sta.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Maja, tudi tebi in tvojim želim vse vse dobro v letu 2014, naj bo tudi vam mavrično in veselo, pošastka pa sta izpadla super, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav pošastno lepa sta. Lepo si jih sestavila skupaj. vse te pisane barve in vzorčki. res sta krasna. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, simpatični pošastki. Prepričana sem, da sta tudi prejemnika navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa pošastkota za preganjanje slabe volje in slabega vremena.
    Vse dobro in mavrično v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, kako super sta. Jaz bi bila vsekakor navdušena, če bi bila otrok :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pošastki sta tako pošastno luštni, da bi jih bil vesel vsak otrok, tudi malo večji.

    OdgovoriIzbriši
  8. Težko si predstavljam, da tale dva pošastkota komu ne bi bila všeč, prav prisrčna sta :)
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  9. Iii lepe in jaz sme po dolgem čau šivala pošasti, v nedeljo, kot bi se sprehajala po tvoji hiši in videla tvoje :-) Neverjetno, pokažem kmalu :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prava lubčeka sta, tale dva pošasteka. Le komu bi ne bila všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...