sobota, 3. april 2010

Tri ptičice, dve ptičici

Letošnje velikonočno ustvarjanje z otroci ni šlo čisto po načrtih. Nakupila sem material, iz das mase naredila tri ptičice, ki bi jih skupaj pobarvali, potem pa me je moj petletnik obvestil, da on sedaj res nima časa za to ... tako da sva ostala sama z mlajšim.


Svojega ptička sem pobarvala sama, v miru. Skupaj z mlajšim, pa sva njegovega pobarvala s prstnimi barvami. Dorisala sem mu le učke in kljunček. Tretji ptiček pa še čaka starejšega, če se bo premislil.


Ker sva bila z mlajšim že v zagonu in je bilo pacanje tako zabavno, je pobarval še nekaj jajčkov. Pri tem sem ugotovila, da je zelena definitivno njegova najljubša barva. Ko so se ptički posušili, jih je polepil s simpatičnimi nalepkicami. Za še ne dveletnika prav uspešno.

Imejte se lepo v druži vam dragih ljudi in maksimalno uživajte v podaljšanem vikendu.

Maja

5 komentarjev:

  1. Vesele praznike tudi vam in veliko uživanja!
    Ptički so uspeli in tudi jajček je zelo lep.Tvoj mali umetnik je carski, kot bi rekle moj sin:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštno ste ustvarjali. Pridna mami, ki je še ptičke naredila iz das-a.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesele praznike tudi vam vsem skupaj. Pa še veliko skupnih ustvarjanj. PO moje si bo tudi ta večji kmalu premislil in obarval svojega ptička.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oba ptička sta nadvse ljubka - zelo, zelo všečna :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo! Vidim, da jaz res nisem nadarjena za ptiče. Moram še objavit na blogu - sem jih sicer delala iz ene druge modelirne mase, ki mi je bolj vsec kot das masa, ampak oblikovno pac nimam talenta :o)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...