torek, 6. april 2010

Pohajalni dnevnik

Da bi motivirala starejšega za pohajanje, sem se odločila, da bomo skupaj ustvarjali pohajalni dnevnik. Kolaži sicer niso moje področje in sploh ne vem, kdaj sem nazadnje kaj podobnega počela, ampak važno je, da ga bomo delali skupaj, za nas.


Za osnovo vsem vzela kar A5 blok, ki sem ga že imela doma in ima debelejše liste. Všeč mi je, ker se ga zapre z debelejšo elastiko, kar bo verjetno prišlo prav, ko se bo blok začel debeliti.

Kaj bom z zunanjimi sedaj črnimi platnicami še ne vem. Sta pa zato nastali prvi dve strani iz našega obiska Arburetuma Volčji potok in dinozavrov, ki so sedaj tam na obisku. Toplo priporočam vsem, majhnim, malo večjim in velikim otrokom. Pravo doživetje se je sprehoditi med dinozavri v njihovih pravih velikostih! Še naš ne dveletnik, ki je prvega gledal malce prestrašeno, z veliko mero spoštovanja in iz zelo varne razdalje, se je hitro razživel. Kmalu je tekal od enega do drugega, oponošal njihovo oglašanje in jih cukal za repe.

Za spomin je Maj narisal enega dovolj majhnega dinozavra (to je bil šele pravi izziv), da smo ga nalepili v naš novi pohajalni dnevnik. Slikcam smo dodali še nekaj rožic, kar se za arburetoum pač spodobi.

In kam nas bo pot zanesla naslednji teden? Še ne vem, se pa že veselim!

Maja

7 komentarjev:

  1. Super ideja, to pa mora bit fino, ko takole beležiš pohajkovanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in hvala za novičko o dinozavrih ... nisem nikjer še zasledila, pa bi bilo res škoda, da jih moja fanta zamudita :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra ideja!! Mi smo redni gostje Volčjega potoka, saj imamo zaradi bližine doma zelo poceni letne vstopnice in priznam, da mi je všeč v vsakem letnem času, z dinozavri so pa sploh zadeli žebljico na glavico!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi v našem planu je obisk Arburetuma in ogled dinozavrov. Super ideja za pohajkovalne spomine!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna ideja in hvala za obvestilo o dinozovrih.Mogoče pokukamo k njim tudi mi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Perfektna ideja! Debelejši blok s črnimi platnicami in elastiko, kaj? Po opisu sodeč imaš moleskine. Videla sem že, kako so dekleta s kolažem in akrilnimi barvami fantastično obdelala tudi platnice, jim nič ne škodi. Če boš začela neposredno z barvami, potem svetujem najprej premaz z gessom. No, saj potem bo osnova že tako bela. Lahko pa se ga še prej lotiš s koščkom brusnega papirja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...