sreda, 22. april 2009

Mobile iz veselih ptic

Sem enkrat že obljubila, da pokažem, kaj sva z Majem ustvarjala med njegovo škrlatinko, ko sva nekako morala zapolniti čas. Izdelek ni nič zelo posebnega niti zahtevnega, ampak je pa prav simpatična popestritev za prostor.


Idejo za tale mobile sem dobila na polikliniki, kjer je bil Maj poleti na ultrazvoku. Nad mizo imajo namreč obešenega res ogromnega, z gotovo več kot dvajset pticami in je res fenomenalen. No, mi toliko potrpljenja nismo imeli, naredili smo jih le šest, ampak morda kakšnega dodamo še kasneje. Je pa super poživitev za Majevo sobico, saj plešejo že ob najmanjši sapici, če pa Maj pihne v njih, potem čisto ponorijo ;)

Če vas zamika, pa nimate pri roki nobene knjige za origami, sem za vas poiskala video z navodili za leteče žerjave. Dodatno boste potrebovali še laks ali tanko močno vrvico ter lahke palčke (jaz sem vzela kar tiste za ražnjiče), potem pa gradite v stilu drevesa.

Bodite lepo, naslednjič pa čisto zares ena das ploščica za srečo, ki se še suši.

Maja

4 komentarji:

  1. Luškana zadevica in hvala za link. Niso tako enostavni, pa bomo vseeno poskusili ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, ful mi je všeč! In spet moram pohvalit barve. Vedno imaš zelo živahne barve.
    Drugače znam jaz narediti le ladjico, tako da mi bo link prav prišel. Jaz bom sestavila, nečak bo pa re-modeliral. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Superca so ti žerjavi! Moja svakinja kar tako ustvarja mini žerjave. Njen cilj je, da jih naredi 5000 (nora ženska) in svojemu dragemu je naredila mobile, na katerega je obesila 5oo žerjavov! Fenomenalno! Saj bi pokazala sliko, pa se je ženska odločila, da Slovenija ni zanjo! Sori, ker sem se tolk razpisala, ampak so me vajini žerjavi tako prijetno na te mobile!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Maja, to bi pa RES rada videla. Mobile iz 500 žerjavov! Morda jo pa uspeš prepričati?

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...