ponedeljek, 13. april 2009

Velika noč po otroško

Zakaj po otroško? Maj je spet zbolel, samo dva dni po prenehanju antibiotikov, se je bolezen ponovila... Pa tako smo se veselili pohajanja, vse plane smo že naredili. In namesto tega, sem ga skušala čim bolj zaposliti. To pa je včasih kar malo težko, če z eno roko kuhaš, z drugo skoraj enoletnika prepričuješ da se pod štedilnikom res ni pametno igrati in zraven pomagaš še ustvarjati. Niso ravno idealni pogoji, pa še otroci znajo biti malo "sitkani" ko niso zdravi.

Pri idejah kaj ustvariti za Veliko noč, sem bila tako zelo praktična:
1. da bo Maj sposoben narediti sam,
2. da bo enostavno a hkrati zabavno,
3. da bo čim dlje trajalo...

In tako je Maj letos med drugim ob zelo malo pomoči naredil piščančke (cofek iz volne in malo filza) in se sam domislil, kako jim narediti gnezda, da bodo lahko čepeli med vejami (enako kot cofki, samo da smo volno pustili na kartonu) ...

... in čisto sam pobarval vsa jajčka (pripravila sem mu različne barve, ki jih je z gobico nanašal na jajčka).

Z izdelki je bil zadovoljen, jaz pa tudi, da je le dan malo hitreje minil.

Lepo se imejte in uživajte ta praznični ponedeljek, kar ga je še ostalo.

Maja

3 komentarji:

  1. Simpatično! In dobra ideja za ustvarjanje z našim malčkom za drugo leto!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe izdelke sta naredila. Pa čimprej ozdravite!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč. Sploh ta pisan pirh. Upam, da se bo Maj čimprej pozdravil.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...