torek, 5. april 2016

Torbica s češnjevimi cvetovi ali spomladansko čiščenje malo drugače

Ko smo se pred štirimi leti vselili v novo hiško in sem dobila čisto svojo ustvarjalno sobico, se mi je zdela ogroooomna. Če imaš prej ves ustvarjalni material spravljen po škatlah v omari z oblačili in pod posteljo, je to res velika sprememba. Prvič v življenju sem imela čisto prave police in predale samo za moj ustvarjalni material.


No, štiri leta pozneje so vsi predali in police prepolni … Še vedno se lahko tolažim, da imam v sobici ustvarjalni nered, a ko te ustvarjalni nered začne motiti … ostane samo še nered. Zagotovo velik znak, da je treba nekaj spremeniti. Za začetek sem se odločila, da bom poskusila ustvarjati samo z materialom, ki ga že imam. No, čisto brez kakšnega izleta v trgovino z blagom in ustvarjalnim materialom sem kmalu ugotovila pač ne gre, a pravilo naj bi bilo, da moram na koncu porabiti več kot sem novega dokupila.


Vzela sem si čas in prebrskala predale, da vidim, kakšen potencial se tam skriva. Nekje, povsem zadaj sem našla ostanke blaga s češnjevimi cvetovi, iz katerega sem si pred skoraj tremileti sešila krilce, ki ga še vedno zelo rada nosim. Edino skrčilo se je malo. No, če sem iskrena, sem se bolj verjetno jaz malo popolnila, ampak samo na pravih mestih, seveda. ;)



Padla je odločitev. Pomlad je idealni čas, da tem kosom blaga vdahnem novo življenje. Začela sem z večjimi idejami, idejami, ki sem jih še lahko spravila na preostale kose blaga. Prva odločitev je bila torbica za malico, torbica zelo podobna tisti, ki jo že nekaj let pridno uporabljam. Za mene je ravno prav velika in praktična.

Sedaj mi je ostalo le še nekaj manjših koščkov blaga, ki jih želim porabiti do konca. Morda za kakšno še manjšo toaletko, denarničko, ali … Kakšen predlog?

Tale torbica s češnjevimi cvetovi, je že dodana na poličko v moji novi  trgovinici Gleeful Colors, kjer ste prisrčno dobrodošli.

Naj vas pomladni žarki in prebujajoča se pomlad napolnijo z energijo in kreativnimi, svežimi idejami.

8 komentarjev:

  1. Krasna je in morda nerediš še pripadajoči etui za telefon ali obesek za ključe ali kaj podobnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res krasno blago in torbica taka cakana. Mogoče narediš zraven res še kako toaletko in bosta par.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pametna ideja, da si se lotila starih zalog. Blago je prekrasno in torbica fantastična. Kakšna toaletka bi bila krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne ideje in upam, da porabiš čim več ostankov :-) Manjši koščki pa za kakšno krpanko iz katere nastane kakšen krasen prtiček, okras za mizo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako hudo dobro in produktivno spomladansko čiščenje. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...