torek, 29. marec 2016

Prva prodaja na Etsy-ju :)

Najprej hvala vsem za spodbudne besede in namige v prejšnji objavi, česa bi bili veseli na poličkah moje čisto nove trgovinice.

Zelo, zelo sem vesela, da je prvi slonček broška, ki zagotovo prinaša srečo, že našel svoj dom. Barvna kombinacija je bila želja naročnice: siv slonček z magenta vezenjem, kombinacija, ki se je sama priznam ne bi spomnila a je bil rezultat presenetljivo simpatičen in kar mi je še posebaj všeč, se taka kombinacija prav lepo kombinira tako z umirjeno sivo in belo, kot tudi s pomladnimi pasteli. Hvala moji prvi naročnici za dobro idejo. 



Na podlagi vaših idej, česa bi bile vesele na mojih poličkah in mojih izkušenj z izdelki (nad katerimi sem še danes navdušena in jih veliko uporabljam) sem na svojo Etsy poličko na novo umestila torbico za malico, torbico, ki jo sama uporabljam že nekaj let in se mi zelo dobro obnese. Tako dobro, da je v vsem tem času še nisem zamenjala. :) Nekoliko sem prilagodila le kroj glede na izkušnje, ki jih imam z njo, tako da se sedaj še lepše zapre in je širok trak še bolj primeren za nošnjo na zapestju. V pripravi sta še dve taki bolj pomladno obarvani torbici.


Toliko na kratko iz mojih logov, kjer po dolgem času šivalni strojček spet veselo brni. Kako zelo sem pogrešala ta zvok.

Želim vam čudovite pomladne dni, veliko sončka in nasmejanih ljudi.

Maja


9 komentarjev:

  1. Čestitke za dober začetek in le tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, ker se je prodaja začela Naj bo tako še vnaprej.
    Simpatičen slonček in šivi so tako enakomerni.
    Tudi torbica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Juhej za prodajo... krasen je v tej barvni kombinaciji in nestrpno čakam novih objav :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za prvo prodajo. Ta je vedno najslajša. Mi je pa barvna kombinacija slončka prav všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za prodajo. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za čestitke, res je prav poseben občutek, ko takole pospremiš svoj izdelek v svet. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prejmi tudi moje čestitke :-)) Tale slonček pa je zelo cart.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...