nedelja, 23. junij 2013

Počitnicam naproti

Skoraj eno leto je že minilo, odkar sem na morju počasi vezla tegale ptička na veji. Motiv sem videla nekje na Etsy-ju in mi je bil takoj zelo všeč.


Na dopust si vedno vzamem kakšno malenkost, da zaposlim prste, če se najde čas. Kaj majhnega, praktičnega. Pogosto je to kos blaga za vezenje, šivanka in nekaj prejic v majhni toaletki. Simpl. :)

In zakaj vam tega še nisem pokazala? Zato, ker je potem trajalo takoooo dolgo, da sem našla okvirček, ki je lesen okvir za vezenje. Sedaj mu moram samo še najti pravo mesto v moji ustvarjalni sobici.

Kaj pa ve? Je dopust res le dopust, ali pa tudi na dopustu ne morete povsem brez  ustvarjalnosti?

Bodite lepo, 

Maja

4 komentarji:

  1. Ta pticek na veji je res lusn. Jaz ponavadi vzamem zraven za kvackanje. Nabasem svoj cekar s prejicami in gremo na plazo, seveda obvezno vzamem zraven se knjigo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatičen ptiček. No, jaz še čakam, da bosta moja sončka malo zrasla in bom lahko tudi na dopustu malo ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo čedkan je. Sama tudi ne izklopim čisto in vedno kakšno malenkost za ustvarjanje nesem s sabo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito simpatičen motiv. Tudi jaz ne morem na dopustu brez ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...