sobota, 20. junij 2009

Rada imam...

Hali me je na svojem blogu izzvala, da z vami delim sedem stvari, ki jih imam nadvse rada. Mi je dala kar malo misliti, da sem na koncu le zožala svojo listo, čeprav je še toliko svari, ki bi jih morala dodati. Pa da ne bom samo naštevala mojih najdražjih, ki jih imam res rada do konca in nazaj, svojih prijeteljev in sosedov, ki bi vsi morali biti na tej listi, pa jih ne morem stisniti v sedem, sem se odločila takole.



Rada imam:
  1. Besedico mami, kot jo zna nežno in sladko izgovoriti le moj enoletnik, ki je drugače pravi veliki kričač.
  2. Branje pravljic pred spanjem s starejšim, ko se umit in v pižami stisne k meni, pozorno posluša vsako besedico, si ogleda vsako slikico in se končno umiri.
  3. Objeme. Tiste iskrene, tople, mehke, ki dišijo po sladkem.
  4. Barve. Tiste, ki jih zna ustvariti le narava: pisane, močne, včasih nežne drugič divje.
  5. Morje. Pa ne tisto z gručami turistov, ko še brisače nimaš kam odložiti. Ampak tisto, na kakšnem oddaljenem otoku, v nepomembnem zalivu, kjer je samo moje in tako čisto, da vidim ribice, ki plavajo okoli mene in morske zvezde, ki se leno sončijo na dnu. Takrat se potopim pod gladino in uživam popolno tišino in pestrost barv na morskem dnu.
  6. Čokolado v vseh oblikah, ampak res najrajši imam tisto temno, malce grenko, z vsaj 75% kakava.
  7. Ustvarjanje in tale moj blogec. Ustvarjanje mi da trenutke, ki so samo moji in me polnijo z energijo, tale blog pa mi omogoča, da svojo strast delim in tako ustvarjalno rastem.
... in rada imam tale moj nasmejani in barvit portret, ki ga je že pred časom narisal moj starejši.

Al sem zafilozofirala, vem. Priznam pa vam, da sem kar malo radovedna, kaj bi na takšen seznam uvrstili Tanja in Saša.

Bodite lepo in imejte se rade, rade, rade.

Maja

2 komentarja:

  1. Tvoj Maj je pravi umetnik. :) Kakšni simpatični prstki.
    Si mi pa dala za mislit. Kaj imam rada?
    Lepo se imej tudi ti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...