petek, 26. junij 2009

Moja črnobela torbica

Že marca sem na netu našla enostaven brezplačen kroj za simpatično torbico, ki je bil kot nalašč za majhno darilce sami sebi ob vrnitvi iz porodniške v službo. Pa sem potem odlašala, pa ni bilo časa ... in torbica je zaživela šele, ko sem bila že spet v službi.



Za črnobelo varianto sem se odločila, ker poleti zelo rada nosim belo in jo pogosto kombiniram s črno. Je pa torbica tako majhna, da v njo spravim res le najnujnejše.

Z izdelkom sem še kar zadovoljna, žal mi je le, da nisem prej poiskala magnetka za zapiranje torbice in sem to malo drugače rešila. Če bi se še enkrat lotila, bi verjetno ročaj naredila čisto bel, ampak za popestritev garderobe je pa čisto fajn.

Sedaj moram pa nehati po netu brskati za brezplačnimi kroji, ker imam torbic res dovolj in se dragi nikakor ne srinja, da bi se malo na njegov del omare premaknila. Niti centimetra ne da ;)

Bodite lepo,

Maja

3 komentarji:

  1. Lepa je in pridna si s temi torbicami. Pri meni v omari je še kar nekaj prostora :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam s Heleno: luštno torbico si naredila in res si pridna. Pa tista roza vrečka mi je tudi všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...