nedelja, 8. maj 2011

Še boljša torbica za malico

Medtem, ko sem torbico za malico iz prejšnje objave imela na poskusnem uvajanju cel prejšnji teden, sem ugotovila, da rabim še eno :) Pa ne, da mi ni več všeč, nikakor, le nekaj malenkosti bi lahko izboljšala. Ročaja sta morda malenkost predolga, pa lahko vsak pokuka v torbico, kaj skrivam notri. Tudi sama oblika ni preveč stabilna, ko se v torbico naloži različne velikosti in oblike.


Ko sem brskala po netu, sem našla še eno izpeljanko torbice za malico z japonskim vozlom na Helen Heath blogu, kjer najdete pdf za navodili in krojem. Za razliko od prve, ima ta okroglo dno in krajše ročaje, ki povsem skrijejo vsebino.

 

Kroj sem seveda morala preizkusiti in jutri gre nova torbica z menoj na poskusno nošnjo. Da pa bo torbica kar se da vsestransko uporabna, sem jo zašila tako, da jo lahko nosim na obe strani. Tako imam sedaj v resnici kar dve novi torbici za malico ;)

Blago je tudi tokrat iz Kilometra, če koga premamijo te vesele rožice.

Katera se pa vam bolj dopade?

Imejte se lepo,
Maja

18 komentarjev:

  1. Ne bi se mogla odločit. Obe varianti ene torbice sta krasni. Hvala, ker deliš linke in nasvete z nami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Že prejšnja mi je bila super, truper, fajn, ta pa je še izboljšana. Čudovita.
    Meni je bolj všečna pinki barva - ne morem iz svoje kože. Čeprav je tudi stan z rožicami zelo simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su,i jedna i druga mi se sviđaju,bravo!
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole izbirati je pa skoraj greh, ker sta obe strani krasni. Najbrž komaj čakaš, da je malica, da lahko malo "pobrskaš" po takšni lepotici. Jaz bi .... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti. Zelo sta mi všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ker sem si v živo ogledala prvo, verjamem, da je tale druga bolj praktična. Še vedno pa ti manjka žepek za pribor :)))))
    sicer pa mi je všeč na obeh straneh, čisto odvisno od osnovne garderobe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta krasni, vsaka po svoje lepša od druge...

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi ta je čudovota. Kar pa se strani tiče, pa čisto od priložnosti oz, od oblačil :), obe strani sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro dobra in nadvse uporabna. Verjetno ne samo za malico. Obe strani sta mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe sta krasni, še sreča, da jo lahko po navdihu obračaš.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ujej vse boljše in boljše..tale zadnja varianta z rožicami mi je všeččččččč!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe sta zelo lepi in super je da se ju da obračati!

    OdgovoriIzbriši
  13. uh, kakšno težko vprašanje... sta možna dva/oba odgovora? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlična ideja za torbice za malico. Sploh varianta ročajev mi je všeč, pa vzorček na ta drugi je tudi simpatičen. Tako poletno deluje.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudoviti sta obe strani, čaprav je meni malo bolj všeč prva. je pa super ideja za malico ali kakšno malenkost.
    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  16. Super torbici-ne bi se branila nobene.Sem pa vesela,da imam rožasto-modro doma.V službi so zeelo "fovš",jaz pa sem presrečna in ponosna,da ste mi jo naredila.LP MIHAELA

    OdgovoriIzbriši
  17. Super je... jaz imam sicer od Bagii-ja ampak tole bi pa tud imela :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...