torek, 8. februar 2011

Moj košček pomladi

Še vedno mi najbolj paše, da nekaj brkljam zvečer na kavču, zavita v oddejo, medtem ko z enim učem spremljam kakšno nadaljevanko ali film.


Ker zunaj tako lepo diši po pomladi, ptički se že oglašajo, prvi zvončki kukajo izpod listja, sem na internetu preprosto morala poiskati nekaj pomladnega, kar bi lahko vezla in našla sem te  preproste tulipančke. Sem najprej naredila enega, potem dva, takrat še brez pravega cilja, kaj bom z njimi.

Nekje po tretjem sem se odločila, da naredim povštrček, kaj pa drugega ;)


Blago je stara zaloga iz Kilometra, belega pa sem kupila pred dvemi leti, ko je Maj izrazil željo, da bi se preizkusil v šivanju. Blago je odlično za male začetnike, zaradi velkih lukenj, skozi katere gre tudi najboj ogromna topa šivanka povsem brez problema.

Košček pomladi sedaj krasi našo dnevno sobo. Tudi vam želim, da vas topli žarki požgečkajo, zlato rumeno sonce spravi v dobro voljo in vas napolni z energijo.

Maja

11 komentarjev:

  1. Boja jastučića je prekrasna, baš kakvu volim!
    A tulipani, sve mi je prekrasno,bravo draga Maja!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje najljubse rozice! Cudovito.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dok gledam u ovaj predivan jastuk čini mi se kao da je stiglo proleće :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita blazina, kar kliče po pomladi :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. najboljši izdelki vedno nastanejo takrat, ko delamo tisto, kar nam je res všeč, pa četudi v začetku ne vemo, kaj bo nastalo :)
    lepo, pomladno, polno energije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tulipani so so tudi moje najljubše rože. Blazina je prekrasna. Lahko si jo predstavljam v minimalistično urejeni dnevni, ali pa v kakšnem starinskem ambientu. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene je v dobro voljo spravil tvoj pojštrček. Občudovanja vreden je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav super je izpadel ta povšter. Ja, pri vezenju je mene minilo malo prav zato, ker nisem vedela kako naj uporabim vezene zadeve. Za na čestitke mi ni bilo, prta pa se nisem lotila. Ampak tako kot si ti to naredila pa je resnično krasno in tulipani so zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super izgleda, lepe barve, prava pomladna blazina .

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo so izpadli tile tulipani, kličejo pomlad!! LP

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoji tulipani kar kličejo pomlad. Krasno, krasno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...