sobota, 31. julij 2010

Tudi keramična ploščica je lahko voščilnica

Vsi, ki radi ustvarjate, ste gotovo že kdaj slišali stavek: "Daj, naredi ti kaj, ker si bolj ustvarjalna v tej družini!". Se sliši znano?


Danes odhajamo na večjo fešto, na primorsko, da nazdravimo za okroglih trideset let. Ker je slavljenec v fazi obnove stanovanja, se je žlahta zmenila, da vsi prispevamo za ploščice v kopalnici, ki jih še potrebuje. Super, sem si mislila, si vsaj ne bom razbijala glave, kaj podariti.

Ker je darilo praktično, je prišla prošnja do mene, če lahko naredim vsaj voščilnico, da ne bomo samo kuverto izročili. Voščilnic se redko lotevam, a ta je bila res pravi izziv.

Osnova je keramična ploščica velikosti 30 x 30 cm. Osrednji del, ki je posejan z olivami, je narejen s servetno tehniko. Preostalo so akrili. Vse skupaj prelakirano in na koncu podloženo s pluto, tako da je nastal nekakšen podstavek/voščilnica. Zgoraj in spodaj je še dovolj prostora, da se bodo vsi podpisali in dodali vsak svojo željo.

Sedaj gremo pa lahko nazdravit.

Lepo se imejte,
Maja

4 komentarji:

  1. kakšna ideja! bravo, pa še enkrat bravo za izvedbo. odlično, kompozicija me je že od daleč prevzela, od blizu pa še barve. uau!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem najprej mislila, da je ta zadeva iz papirja in ko sem prebrala, da je osnova iz ploščice sem se morala kar nasmejati. Zelo dobra ideja, super si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super voščilnica. Zelo dobra ideja in tudi izgleda lepo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...