četrtek, 11. marec 2010

Barvna terapija za sive dni

Močne, žive barve obožujem, ker so tako polne optimizma in veselja. V turobnih, sivih dneh, pa postanejo moj vir energije. In večja ko je sivina okoli mene, bolj jih potrebujem.


Rezultat te velike potrebe po barvah so včasih tudi izdelki, na katerih je vsega preveč in so bolj moja terapija, kot da bi bili dejansko nosljivi. Tudi tale verižica je tak primer. Ko jo je videl dragi, je vprašal, če sem čisto resna, da jo bom kdaj nosila med ljudmi. Hja, verjetno ne, ampak če bo kakšen res siv, turoben dan, pa ne morem obljubit, da me ne bo premamila.

Za razliko od moža, pa sta bila tamaladva navdušena nad izdelkom. Najmlajšemu so velike fimo bunkice tako všeč, da samo da jih kje zagleda, že tuli mam, mam, mam... nekako mu ne morem dopovedati, da niso užitne. Iz njegovega pogleda vidim, da mi ne verjame povsem in verjetno sumi, da mu prikrivam nekaj zelooo slastnega ;)

Naj bo tudi vaš dan poln energije, kjerkoli jo že črpate.

Maja

12 komentarjev:

  1. Zelo je lepa, prav pomladna :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa res ena eksplozija barv!!!!Kar se pa sivih dni tiče, se tudi meni dogaja, da takrat najbolj barvite stvari nastajajo.Pa isto se mi dogaja zdaj, ko prebolevam virozo, kot bi me barve zdravile:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si me nasmejala s tistim....da ti ne verjame, da pač skrivaš nekaj slastnega.

    Lepa ekslpozija barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. o to je pa prava doza barv:-))) Hvala, je skoraj nujno potrebna, sem že na rezervi

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale ogrlica bo taprava za poletne dni. Boš vidla, da jo boš z veseljem nosila, ko posije sonce. Je pa res en velik vir energije, saj pozitiva kar sije iz nje. Meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. tole pa je terapija! čudovite barve in pogumne kombinacije - ni čudno, da je mali prepričan, da so za pojest. saj so! za pojest dobre ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Resnično težko nosljivo, ampak zato toliko toplejše.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je. Naj te premami :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Te so res dobre, za pojest ;) Ima tvoj mali prav.
    Pa res misliš iti med ljudi z njo ;)- Hecam te, ker ga kr vidim. Ej, mene že nekaj časa ne skrbi več kaj bodo rekli LJUDJE ;) Če se dobro počutim v čem, to tudi nosim.

    OdgovoriIzbriši
  10. So pa res kot bonbončki! In veš kaj, svojega dragega je pri umetnosti včasih za ignorirat.Verižica je definitivno za v javnost, pa ne samo v sivih dneh!Sem prav vesela, ko vidim, da uživaš v fimanju!

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni so tak všeč ti bonbončki in cela verižica, ker so tak polni energije. Pa za poleti se mi sploh ne zdi noro, da bi to imela okoli vratu. Treba je bit malo odštekan.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo zelo lepo. Tudi sama sem zasvojena z barvami in ta kombinacija je krasna. Definitivno nosljiva. V kombinaciji s soncem bo sigurno še bolj zablestela. Ti jo kar nosi, naj te barve še komu polepšajo dan.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...