torek, 29. september 2009

Kaj ne moreš nekaj ščarati?

Ščarati!? Ok. Res je, vedela sem, da nas je Katja za rojstni dan povabila na kosilo. Z darilom se nisem obremenjevala, saj se v tej družbi VEDNO zmenijo za skupinsko darilo in potem vsak samo prispeva svoj delež. Tako sem svojega dragega tako mimogrede večer pred praznovanjem vprašala, kaj so ji kupili. Nič. NIČ! Vsak bo dal zase....

Ampak, jaz tega ne vem! Mi nimamo nič! Pa sobota zvečer je! Mi mirno odgovori. Kaj ne bi mogla nekaj ščarat?

Razmišljam, prečekiram zaloge in ja, blaga je bilo ravno še dovolj. Personaliziran predpasnik za super kuharico, ki nas je in upam še bo velikokrat razvajala s svojimi kulinaričnimi dobrotami. Na njem napis:

KATJA boginja okusne hrane,
super postrežbe in tistih malih
pizzett, ki so tako njami.

Pa smo zašili, pobarvali, zavili ... in obdarovanka ga je bila zelo vesela. Uf, samo da je ratalo.

Pa lep pozdrav vsem do naslednjič, ko upam ne bom spet zadnji hip nekaj čarala ;)
Maja

8 komentarjev:

  1. ojio, to je bila res neprijetna situacija. Ampak, tvoje ustvarjalne roke so kos vsaki zagati. Predpasnik je res simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tudi meni je zelo simpaticen in 'pomladn' ta predpasnik. Fajn si se to spomnila. Jaz že vem, da bi bila cela živčna ko bi morala nekaj ščarat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si sčarala. Pa barve so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Za nas, ki imamo vedno kaj simpatičnega pri roki za darilo pa res ni noben problem nekaj sčarat ... hehehehe ... drgač pa dobro si se spomnila in pripravila lepo pa še uporabno darilo ... Ponavadi nam možgani veliko hitreje in bolje delujejo v stresnih situacijah in takrat smo baje najbolj produktivni ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno darilce in barvah, ki popestrijo vsako kuharico ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...