sreda, 10. december 2008

Raketa za rojstni dan

Moj Maj je nor na vse kar leti: avijone, helikopterje, rakete... Omara je že povsem polna raznih igrač, ki tako ali drugače letijo. Odločitev, s čim ga presenetiti za 4 rojstni dan, res ni bila težka. Raketo!

Prvo presenečenje ga je čakalo takoj navsezgodaj. Naredila sem mu povsem unikatno majčko z raketo ter štirimi planeti okoli nje, na katerih so črke M, A in J ter številka 4.


Raketo sem našla na internetu in jo z računalnikom nekoliko obdelala, da je bolj pisana. Sprintala sem jo na poseben papir, ki ga nalikaš na majico, majico pa potem lahko pereš do 40 stopinj. Papir sem kupila v Mullerju. Raketo in planete sem izrezala in nalikala na majico. Majčke je bil tako vesel, da je kar cepetal od veselja! Zraven sem mu pripravila še unikatno papirnato vrečko s to isto raketo, napolnjeno z dobrotami, ki jih je nesel v vrtec.

Popoldne, ko so ga obiskali prijatelji, smo se igrali številne igrice, rajanje pa zaključili s torto, na kateri se je spet pojavila ... verjetno uganete ... raketa. Torto sem naredila po svoje, raketo in planete pa sem naredila po receptu za 3D torte, nad katerim sem navdušena! Super se ga da oblikovati, pa še tako slasten je. Ni treba dodati, da od torte ni ostalo čisto nič.


Preživeli smo lep dan in Maj je bil presrečen. Hotel je točno vedeti, kako kmalu bo star 5 let.

6 komentarjev:

  1. Super si tole naredila. Sploh majčka mi je všeč, ker je tako lepih živih barv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da ti je všeč in hvala, da si krstila tale blog s prvim komentarjrm :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, tu Maja!! Me veseli, da imaš Maja ... igra besed in glasov! Super raketice. Verjamem, da jih je bil Maj vesel, saj vem, da so otroci zelo veseli, da za njih kaj sami naredimo. Mene so pri tejevih 5ih letih čakali gusarji in zelo mi je bila v pomoč knjiga Rade Kos Reč' torta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za namig Maja. Te knjige še ne poznam, si jo bom sposodila v knižnici, saj me spomladi čaka nov izziv, ko bo Črt star eno leto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo izgleda- odlična ideja!
    Zanima pa me, k si sprintala raketo na ta poseben papir, ali so barve pomembne kakšne so ali je pomemben le papir?

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo narejeno prav vse v stilu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...