sobota, 6. december 2008

Poslikane klopce, pručke

Ko naši nadobudneži enkrat shodijo, so klopce zelo pripravne: sami lahko prižgejo luč, si sami umijejo roke, pomagajo mami v kuhinji, na njem malo počijejo ali kot dodaten sedež, ko bi za malo mizico rada sedela cela gruča otrok. No, pa tudi sama jo včasih uporabim, ko potrebujem kakšno stvar z vrha omare :)

Klopce sem naredila svojemu Maju, pa sosedu Jakatu ter nečaku Nejcu. Uporabila sem motive, ki so bili v tistem času otrokom najljubši: Nodija, Bambija ter ribice. Klopce sem kupila v Bauhausu, jih poslikala z akrilnimi barvami ter za boljšo obstojnost še dodatno prelakirala. Seveda sem uporabljala le otrokom prijazne materiale.





p.s. Malo previdnosti pa ne škodi, saj se klopce lahko tudi prevrnejo, zato naj bodo vedno prislonjene ob steno ali pult, če otrok na njih stoji. No, mi nesreče v dveh letih še nismo imeli, so jo pa zato sosedi.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...