ponedeljek, 15. december 2008

Črno belo

Rada imam preproste oblike in čiste barve. Tako je nastal tudi spodnji elegantni kavni servis. Pika na pikico... Uporabila sem le črno konturo za steklo ter črno barvo za keramiko.


Ker me je Maja navdušila z načinom, kako svoje izdelke poslika in predstavi, sem se tokrat tudi sama bolj potrudila. Upam, da uspešno ;)

4 komentarji:

  1. Luštna šalčka. Fotka ti je tudi super uspela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bom kar tukaj na enem mestu pohvalila vse tvoje izdelke. Po fotografijah sodeč, si polna krasnih idej in zamisli.reoph

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema za pohvale, sta mi dali še dodaten zalet! Oglasita se še kaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale šalčka je skupaj s super fotografijo kot iz kakšne revije! Ker sama vedno prisegam na črno-belo kombinacijo mi je sploh zelo šik!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...