nedelja, 21. december 2008

Zavijam darila

Vsa darila so kupljena in varno skrita po omarah čakajo, da jih še zavijem. Kakšno malenkost vsako leto kupim ali naredim tudi za tiste, ki mi največ pomenijo, tudi, če niso del ožje družine. Če ni časa, da bi darilo sama ustvarila, se bolj potrudim pri zavijanju. In včeraj mi je ratalo eno prav simpatično.


Darilo sem zavila kar v risalni list, ga prepredla z rdečo prejco za vezenje, v nastale prostorčke napisala imena prejemnikov in na koncu nalepila še angelčka. Angelčka sem sicer kupila, čeprav ponavadi teh reči ne kupujem, a mi je bil tako simpatičen, da mi je polepšal dan. Upam, da ga bo tudi vam in prejemnikom darila.

1 komentar:

  1. ZELO simpatična ideja, ki jo bom gotovo kdaj pokopirala. Angelček pa je sam zase že čudovito darilo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...