ponedeljek, 2. december 2013

Adventni koledarček

Dober teden nazaj me starejši vpraša, če bomo letos spet imeli adventni oz. božični koledarček. Hmmm, ja, verjetno, se mi zdi ... in v glavi hitro računam koliko dni mi še ostane.


 No, pa dajmo. Enostavnega, takega, ki ga lahko hitro naredim in mi bo omogočal, da aktivnosti poljubno prilagajam našim ostalim obveznostim. Malo vrtanja, privijanja, ovijanja, rezanja in lepljenja in ga imamo. :)


Lesen okvir, žička in mini sporočilca. Zraven zavitih še nekaj božičnih knjigic iz domače omare. Listki še niso vsi popisani. Sem si pripravila seznam idej in jih bom sproti dodajala. Med aktivnostmi se najdejo:
  • čajanka
  • peka piškotov
  • peka prest
  • kuhanje vroče čokolade
  • kuhanje pudinga
  • postaviev in okrasitev smrekce
  • okrasitev prostorov
  • izdelava okraskov
  • izdelava voščilnic
  • piknik pod smrekco
  • prespana noč pod smrekco v spalkah
  • domači kino s kokicami
  • kino - otroški film
  • družabna igra
  • knjigica presenečenja
  • sprehod po okrašeni Ljubljani
  • Prižgimo Lučke v Postojni 
  • Božični koncert glasbene šole
  • svečana večerja
  • dan, ko si eden in kasneje drugi otrok sama izbereta, kaj bomo skupaj počeli
  • posejali bomo božično žito
  • drsanje
  • snežak
  • sankanje
  • nahranimo ptičke
  • ožične pesmice
  • naredimo lutkovno predstavo
  • podarimo igrače, ki smo jih prerastli
  • dobro delo
  • pomoč nekomu, ki za to ni prosil
  • ...
Še kakšna super ideja, ki jo lahko uporabimo in se pri vas zelo obnese?

Čudovit, čaroben in čim manj stresen december vam želim,

Maja


12 komentarjev:

  1. Čudovit je in naloge so super...se spomnim še naših, ki so bile zelo podobne. Zdaj so večji in imajo toliko obveznosti, da jih skoraj nimamo kam več stlačit :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz se sprašujem, koliko let bo še takšno navdušenje. Moram res uživati, dokler je še.

      Izbriši
  2. Koledarček je super, naloge pa tudi. Bom kakšno uporabila pri nas doma. Mi bomo na pečene piškote nekoga povabili na obisk, da ne bomo vseh sami pojedli. Če ne bo snega pa bomo kar sami naredili snežaka. Idejo lahko najdeš tu:
    http://www.craftaholicsanonymous.net/diy-snowman-bowling-game

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako super si to naredila in naloge so zakon :) Lahko se grem zraven?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, seveda, več nas je, bolj bo zabavno. Pismo Božičku si že napisala? ;)

      Izbriši
  4. Kako je krasen je
    super in všeč so mi dnevne naloge
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Great idea-so fresh colors!!!
    Tka a look on my one:
    http://freestilcreatingbyvilly.blogspot.gr/2013/12/waiting-for-christmas1.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Ujej, naštela si same krasne stvari.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako si pridna, čudovit je,..mi bomo letos očitno brez...

    OdgovoriIzbriši
  8. Enostavno in nadvse simpatično:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Naš koledarček je malo daljši, rečemo mu namreč "decembrski" in traja ves december, ne samo do Božiča. Tudi mi na dneve, ko so otroci bolj zaposleni, naredimo kakšno nalogo, ki nam vzame manj časa. In ravno tako imamo za tiste, ki pogrešajo sneg spletno stran http://snowdays.me/ za rezanje snežink, seveda jih pa režemo tudi iz papirja. Letos dobita celo "bon za izbiro novega novoletnega okraska", kar mi je dalo idejo, da bomo vsako leto kupili enega - najraje imamo lesene ali naravne oz. doma narejene - da nas bodo potem spominjali na različna leta, ko smo se šli decembrske naloge. Letos sem si zamislila še "lov za zakladom", ker živimo v bloku se bo iskanje odvijalo v stanovanju, namigi se bodo skrivali pa v knjigah, ki jih imata najraje in ležijo v različnih prostorih stanovanja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...