sobota, 21. december 2013

Res čuden virus

Ne vem od kje se je vzela silna želja, da pospravim svoje življenje. Razsaja kakšen čuden virus?

Nič kaj običajno zame. Najbolj to občutijo moji najdražji, ki jih že cel mesec preganjam po hiši s krpo v roki, ker me kar naenkrat nered takoooo zelo moti. Nič več ne pomaga prepričevanje, da je to samo kreativen nered. ;)


Lotevam se projektov, ki sem jih odlagala že dolgo časa iz tega ali onega razloga, projektov, ki sem ji začela, pa nikoli dokončala. Med te projekte sodi tudi tale krpanka - blazinica za rezervi stolček. Tole malo blazino sem začela delati že septembra, ko se nam je pridružil pritepenček, majhen muc. Mišljena je bila kot blazinica zanj, a je sedaj že toliko zrasel, da bo raje poskrbela za naše ritke. Sešila sem jo malo na oko iz ostankov blaga iz Kilometra.

Še kar nekaj stvari je na seznamu, da se dokončajo in naredijo prostor novemu. Priznam, da se z vsako kljulico na tem seznamu počutim malo lažjo, svobodnejšo. Če je tole res virus, nič hudega, naj še kar malo traja. :)

Želim vam veliko prostora v življenju za vse nove in lepe stvari, ki prihajajo.

Maja

6 komentarjev:

  1. Super blazinica. Sama se že celo leto spravljam narediti takšne blazine za kuhinjski kot, pa še nisem uspela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna blazina
    in prijetno preurejanje notranjosti in zunanjosti
    od časa do časa vsi naredimo takšne inventure
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. To si se definitivno dobro odlocila, kajti take stvari nas tako ali drugace bremenijo in odlicen je obcutek, ko odkljukas eno zadevo za drugo. Blazina je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita blazina je nastala! Lepe praznike želim, Maja

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...