torek, 19. november 2013

Mak broška za popestritev sivih zimskih dni

Čisto na hitro je nastala, da z njo malce popestrim zimsko garderobo. Nekaj koščkov filca, kovinska priponka za broško, dve kapljici silikonskega lepila (sem bila tokrat res komot) in jo imam - mak broško.


Ker je izdelava res zelo preprosta in je lahko zelo simpatična ideja za darilce ob koncu leta, naj še namignem, da sem našla navodila za izdelavo na blogu The wishing elephant.

Priznam, da imam že malo slabo vest, ker se darilc še nisem lotila in Božičkova delavnica počiva. Kakšna super enostavna ideja za ljubiteljico šivalnega stroja?

Bodite lepo in izkoristite dolge zimske večere. Vsaka stvar je za nekaj dobra, ali ne? ;)

Maja


6 komentarjev:

  1. Krasna broška
    tebi se prav lepo poda-o simpl idejah ne bi-sem si malo zakomplicirala letošnja darilca, so pa luštna-vsaj meni (lahko pokukaš na moj blog)
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako fajn popestritev. Jaz tudi ugotavljam, da bom morala poseci bolj po barvah, sem ze sama sebi dolgocasna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in res lepa popestritev. Hvala za načrt!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična barvna kombinacija, dobro si tole uredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si popestrila.
    Hm,...za ljubiteljico šivalnega stroja, mogoče lepo blazinico za bucike? Ali pa enkrat sem dobila mini knjigico iz filca, notri je bilo par bucik, igle za ročno šivanje in podobne reči.... Mogoče kakšna košarica iz blaga (so zelo preproste) za vsemogočo drobnarijo.... Upam, da sem bila kaj v pomoč:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...