sobota, 12. november 2016

Regica

Pa je dokončana, moja Regica. Narejena je čisto po mojem dizajnu. Dolgonoga, rdečelična in zadovoljna.


Ko jo je moj osemletnik zagledal, jo je hotel takoj posvojiti, da jo malo porediti. Je namreč veliki gurman in za njegov okus ji manjka kakšna kilca ali dve. ;)

Kaj mislite, bi jo morala res malo porediti?

Maja

6 komentarjev:

  1. Lušna je, pa žabice niso debele ;) Po moje je taka čisto OK.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo je ljubka in verjamem, da bi v bolj porejeni verziji tudi odlično izpadla.

    OdgovoriIzbriši
  3. ii kako je lepa in barvita... bi jo kar stisnila k sebi :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, hvala!
    Sporočim mojemu osemletniku. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...