sobota, 26. februar 2011

g. Čivko

Predstavljam vam gospoda Čivka, novega člana naše družine. Ime mu je izbral Maj, sedaj pa sedi na Črtovi lučki in je "okrasni" ptiček, ki nam kliče pomlad.


Nastal je z združenimi močmi, bolj na hitro, prejšnjo nedeljsko popoldne, ko nismo vedeli kaj početi.

Maj si pri šestih letih takooo zelo želi šivati, pa sem sedaj v veliki dilemi. Kupila sem mu otroški stroj, pa je bil katastrofa, sploh ni hotel šivati. Nakup novega zato odpade. Bi pod nadzorom morda že lahko probal na pravi mašini? Kaj naj potem z mlajšim, ki je še definitivno premajhen, bo pa gotovo tudi hotel - lahko bi ga klicali "Jaz tudi" ;)

Šivanje na roko Maj že probava, pa ni ravno spreten ima pa tako domišljijo in toliko idej, da mi je škoda, da jih ne bi izvedel. Kakšna ideja, nasvet? Kdaj so po vaše dovolj stari, spretni za tak podvig?

Maja

21 komentarjev:

  1. nisem še hodila v šolo, ko sem "morala" (a ker nisem smela, seveda na skrivaj) probat, kako drdra stara singerica... seveda ni šlo vse - poganjanje z nogami in vodenje flikice blaga pod iglo... "peljala" sem se čez prst. AUUUU!:)

    mister Čivko je pa tako simpatično kuštrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kjut Čivko :) ♥ Blago mi je pa tudi znano :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Če je mali že dovolj motorično razvit, že lahko poskusi s šivanjem...
    Predlagam pa, da najprej trenira s preluknjanim kartonom in topo šivanko, da se bo naučil ravnih šivov. Kasneje pa lahko to znanje prenese na blago.
    Za mlajšega pa se lahko pripravi karton z večjimi luknjami, skoznje pa naj namesto niti daje volno.

    Upam, da sem dovolj jasno opisala, veliko ustvarjalnih užitkov vam želim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Mojca, me je kar zabolelo, ko sem to prebrala. Sem pa tudi jaz začela na stari Singerci, nožni pogon in vse :)

    @Sonja Res je iz Kilometra. Bi morali enkrat namesto na kavo na brskanje v Kilometer ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakva raskošna ptičica, sigurna sam da mu i paunovi zavide :)). Predivan rad!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. @Anonimni, hvala za idejo! Res bi lahko probali s šivanjem kartonov v denarnice ali knjigice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno tako skupno šivanje ;) Im mr. Čivko je tako simpatičen, da bo gotovo kmalu priklical pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  8. G. Čivko bi bil dobrodošel tudi pri nas. Ima hudo frizuro in tako lepeee nogice :-)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Malo prej sem tukaj: http://strasilo.blogspot.com/2011/02/hana-i-ja-hana-and-me.html prebrala o deklici, ki je začela šivati. Torej tudi tvoj ni premajhen. Kako boš pa uskladila šivanje z dvema, je pa drug problem.

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštkan! Še kakšno družbo rabi ;)

    Šivanje otroka na stroj - sama presodi, kako je spreten, predvsem pa bodi zraven in ti dodajaj "gas", ker drugače bo skoz "do daske" :))))) In prste pazita! :) Moj je sprobal šivat pri 10 letih. Takrat je že dosegel tla in sedenje za mašino. Sešil je eno blazino (sicer patchwork) in potem je bilo zanimanja konec ;)

    Šivanje otrok na roke - na delavnicah v šoli veliko šivamo, predvsem filc. Otroci uživajo, a marsikomu v 1.in 2.r. moram narest pikice, da vsaj približno zašijejo enakomerno. Ampak z vajo so vse boljši. Gre pa res strašno počasi.

    Morda ni slabo, da se najprej navadi na roke zašit. Bo znal bolj cenit šivanje z mašino :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pojavile so se dileme "na roko ali na stroj". Ampak stvar ni v tem, otrok želi šivati na stroj, saj ko gleda, je to čisto druga, preprosta zgodba, ki je ne bo razumel, če ne bo poskusil - pod nadzorom seveda. Iz izkušenj vem, da ne bo šlo lahko ali ne vsaj tako, kot bi otrok hotel, zato bo za nekaj časa odnehal; da doraste temu poslu. Koliko let bo star, je odvisno od vsakega posameznika. Morda je že sedaj star ravno prav - poskusita.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super se mi zdi, ker tvoje dete želi šivati. Predhodnice so ti natrosile nekaj nasvetov, zato svojega ne bom dodajala, ker nimam pojma :)
    Čivko je krasen in prav fino paše na lučko.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale Čivko je ena zelo lušna 'zver'. Tudi jaz ti žal ne morem dati nasvetov, bi pa bila res velika škoda, da ne bi s tem nadaljeval če ga zanima. Mogoče p abo modni kreator, ko bo velik :))) Glede na to, da praviš da ima veliko idej, pa naj ti skice riše, ti pa po njih šivaš, pa ti pri tem pomaga. Ta manjšega pa ni možno prepričati, da bi tistega otroškega uporabljal?

    OdgovoriIzbriši
  14. Mogoče pa kupiš mini šivalni stroj pri Neckermanu. Mislim, da stane okrog 20 €, verjetno cenejši od otroškega. Zašije pa kar ok. Za prvo učenje bo po moje ok.
    http://si.centrsource.com/rtc-mini-%C5%A1ivalni-stroj-neckermann-o390323/

    OdgovoriIzbriši
  15. Še to gospod Čivko je pa tako lep, da bo po moje kmalu priklical pomlad. Mu pošljem malo zrnja, če mu uspe. Zime sem pa zares že sita.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala vam vsem za toliko koristnih nasvetov! Včeraj smo že sprobali šivanje na karton z obema in se je odlično obneslo! Mini strojček zveni zelo zanimivo, bom pa vsekakor probala najprej motivirati za šivanje na roko, saj brez tega pač ne gre, tudi če stroj pomaga ;) Še enkrat res VALIKA hvala!

    OdgovoriIzbriši
  17. "Oblekica" ptička mi je zelo znana, paše pa povsod:)

    OdgovoriIzbriši
  18. prav simpatičen g.Čivko, kod vse ostale stvari;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...