torek, 22. januar 2013

Tutu krilo iz tila brez šivanja - navodila za izdelavo

Glede na to, da bo pust letos zelo kmalu, že 9. februarja in ne bi rada tako kot lani zadnji hip šivala in kombinirala, smo se letos zadeve lotili bolj resno. Odločila sem se tudi, da je čas, da tudi sama dobim novo pustno masko, da bom lahko dostojno spremljala otroka.


Osnova za moj kostum predstavlja krilo iz tila, široko, frfotavo, punčkasto. Ne vem zakaj, se mi je letos tako prikupila roza barva, ki je do 30 leta sploh nisem marala. Hmmm ... morda mi gre že malo na otročje.

Ker je izdelava tako zelo preprosta, hitra in ne vključuje šivanja, bi z vami rada delila navodila, saj so taka krilca super izhodišče za marsikatero pustno masko, tako za majhne kot za velike punce. Pa začnimo. :)

Za izdelavo tega krila sem potrebovala 4m tila (po en meter vsake barve). Kombinirala sem štiri barve, čeprav priporočam, za večji efekt, da vzamete bolj močno kontrastne barve, da bodo na koncu res prišle do izraza. Potrebujete tudi širšo elastiko. Dolga naj bo toliko, da komot pridete okoli pasu in še vsaj 20 cm več, da boste lahko lepo zaključili.


Til sem narezala na cca. 10 - 12 cm široke trakove, dolgi morajo biti dve dolžini vašega krila. Naredila sem kupčke - po  4 različne barve skupaj.


En kupček trakov (4 različne barve tila) sem prepognila na polovici in čez položila elastiko.


 Spodnja kraka sem zavila navzgor čez elastiko in nato čez luknjo:


ter zategnila.


Vajo sem ponovila  z vsemi trakovi.


Elastiko na konco zašijemo skupaj in trakove lepo razporedimo. Krilce lahko tudi še oblikujemo, nanj nalepimo oblike iz filca, bleščice ali dodamo pisane trakove. Tukaj lahko domišljiji povsem pustite svojo pot. Moje še čaka, da ga "opedenam".

In kaj bom za pusta? Hehe, to pa še ne izdam. Vam pokažem takrat.

Veliko veselja z izdelavo pustnih mask vam želim in mislim, da ne bo nič narobe, če si za ogrevanje zraven privoščimo že kakšen krof.

Tudi vi že kaj razmišljate o letošnjem pustu?

Maja

p.s. Glede na to, da sem si sama že napolnila zalogo vam lahko zaupam, da si lahko v Kilometru do sobote s kuponom, ki si ga sprintate na njihovi Facebook strani kupite til po nižji ceni.


15 komentarjev:

  1. Super ideja! Hvala, ker deliš z nami. Komaj čakam, da vidim to maškaro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, pri vseh fantih pri vas doma ni čudno, da posegaš po roza - ravnovesje je pač pomembno ;)
    Super krilce, se veselim celote!

    OdgovoriIzbriši
  3. tole pa res zgleda preprosto in hitro narejeno. Hvala za nazoren prikaz.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res dobra ideja...sploh pa za take, kot jaz, ki nimamo pojma o šivariji. Lepo in razumljivo si prikazala postopek. Me prav zanima kakšna maškara bo nastala. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa tudi mene že lep čas mika...ko si napisla, da si potrebovala 2m tila, to pomeni vsake barve po 2m ? Jaz bio jo naredila za 7 letnico, pa da bom kupila dovolj tila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klavdija hvala za tale komentar, ker sem ugotovila, da sem narobe napisala, tako da sem že popravila tudi zgoraj. Skupaj sem porabila 4m, od vsake barve 1 m, širina tila pa je bila 280cm. Tole krilce je poskusil tudi moj osemletnik (samo ne nobenemu povedat;) in mu je bilo super široko in skoraj do tal. Se pa pri meni še vedno malce čez vidi, tako da bom skombinirala s kakšnimi pajkicami.

      Izbriši
    2. hvala za odgovor, zdaj pa nimam več izgovorov :)

      Izbriši
  6. :-)) Seveda že planiramo,do šivanja bomo prišli ta vikend (upam).
    Krilo iz tila...boš vila, princesa, metulj(čica)?

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno krilce in hvala za navodilo ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ah, pustne radosti... komaj čakam :)
    Krilce zgleda fantastično in me že firbec matra v koga se boš prelevila...

    OdgovoriIzbriši
  9. Maja, super krilce in to tvojo idejo bom uprorabila pa tudi jaz za letošnji pust, vendar bom naredila črno krilce:). Hvala,ker tako lepo deliš z nami tvoje ideje!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pustni čas imam tudi sama zelo rada. Lušno krilce.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, že zdaj mi je všeč, kar boš za pusta:)) Meni roza barva ni prav nič bolj otročja kot vse ostale, res jo povezujemo z mali deklicami, a meni ima širšo sporočilnost. Komaj čakam, da vidim cel kostum:)) LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...