sobota, 1. december 2012

Adventni koledar

Letos sem pripravila nov adventni koledar. V zadnjih dveh letih me je izučilo, da stvari ne smem zakomplicirati in mora biti tak, da ga lahko vsak dan prilagajam glede na aktivnosti, ki se neplanirano "zgodijo". Upam, da je to recept za več zabave in manj stresa.


Za osnovo sem uporabila kar našo oglasno tablo in jo za en mesec spremenila v adventni koledar. Na bel šeleshamer sem nalepila  zeleno smrekico in 24 rdečih škrniceljčkov s številkami. V vsakem šrnikeljčku je "naloga" in kakšna malenkost za okras in sladkanje. Na vrhu se sveti srebrna zvezda iz bleščic.


 Spodaj visijo štiri nove nogavičke iz filca. Vsaka malo drugačna. 



Pod tablo je košek s knjigami presenečenja. Sposodila sem si jih v knjižnici in jih bosta na slepo izbirala za večerno branje, kadar bo "naloga" knjigica presenečenja.


Vse skupaj budno nadzira g. Snežak.


Na smrečici najdeta tudi obeska zvezdici z njunima imenoma,

okraske iz žice in perlic, 

ter tudi kakšen svoj izdelek.


In kaj vse bomo počeli? Pripravila sem okoli 40 idej, potem pa bom škrniceljčke sproti polnila glede na to, koliko časa bomo imeli tisti dan. Za dneve, ko bo časa več, imamo v načrtu npr. ustvarjanje, sprehode po mestu in ogled lučk, kino, lutkovno predstavo, peko piškotov, za dneve, ko pa časa ne bo veliko, pa si bomo podelili kakšen objem več, se žgečkali ali prebrali knjigico presenečenja.

Naj se čarobni december torej tudi uradno začne. :)

Želim vam, da bo tudi vaš december čaroben, čim manj stresen, da bo dovolj časa za ljudi, ki jih imate radi in stvari, ki vam polnijo dušo.

Maja

17 komentarjev:

  1. Pridna mami za izdelavo tako čarobnega adventnega koledarja. Verjamem, da bo cel mesec čaroben in poln lepih trenutkov. Uživajte.

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, krasno si vse to naredila. Všeč mi je ideja...na vse si pomislila. Verjamem, da bodo otroci uživali v pričakovanju novega dne. Res lepo... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja! Mi smo ga tudi napolnili včeraj, predvsem z nematerialnimi rečmi kot so "ogled lučk v mestu", "skupno crkljanje", "krašenje jelke", "čarovniška predstava", ki jo pripravita fanta...
    Če imeš pa še kaj ustvarjalnega zagona te pa vabim k meni na "craft it forward" :) http://majchin.blogspot.com/2012/11/craft-it-forward.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz prisegam na nematerialne reči, največ je vreden prav čas, ki ga tako preživimo skupaj. Craft it forward sem pa že videla pri tebi in se resno poigravala z mislijo, da se pridružim, saj se mi zdi super ideja. Ko le seznam daril, ki jih moram še pripraviti ne bi bil tako dolg, dnevi pa tudi ne vem kam tako bežijo. Ob naslednji priložnosti res z veseljem in res ti hvala za povabilo.

      Izbriši
  4. Pri tebi vedno diši po Domu, po domačnosti, ljubezni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si to naredila... In verjamem, da boste vsi uživali v tem skupnem preživljanju časa...

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšen vesel koledar si ustvarila in nanizala kup odličnih idej, da bo čas, v katerega smo končno vstopili, še lepši in poln ustvarjanja prelepih spominov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo, zelo mi je všeč vaš adventni koledar in tudi nalogice se mi zdijo zelo zanimive in zabavne! Želim vam pravljični december;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno, uživajte v skupnih trenutkih!

    OdgovoriIzbriši
  9. To si nadvse čudovito pripravila in jaz vam samo želim še en vesel, krasen, zabaven december.

    OdgovoriIzbriši
  10. zelo domiselno! Pri nas se koledar ravno zaradi nepredvidenih zadev, ki so "pokvarile" pripravljeno, ni prav prijel in ga ne pripravljam več.

    OdgovoriIzbriši
  11. AAAhh december! JOj kolk sem hepi, da se je začel! Moje stanovanje sicer še nič ne spominja nanj, ampak od jutri naprej bo veselo=)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem si letos sposodila tvojo idejo za knjigo presenečenja:) Drugače imaš super ideje za koledarje in aktivnosti. Sta letos fanta že prevelika za koledar?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, da ti je ideja prišla prav. :)
      Sem bila letos v veliki dilemi, ali nista fanta že prevelika za adventni koledar, pa se je izkazalo, da ne. Smo pa malo drugače zastavili - pokažem v kratkem.

      Izbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...