četrtek, 8. april 2010

Packanje za dušo

Verjetno vas večina pozna Natašin blog in njene mixed media art slike. Sama nanj zelo rada zaidem že od njene prve objave dalje. Prav užitek je opazovati, kako so njene slike vedno boljše in kako zelo uživa v njihovem izdelovanju. Dostikrat me je zamikalo, da bi se tudi sama preizkusila v kombiniranju različnih tehnik. In potem je še Sonja objavila, da se je lotila "packanja" in da jo je to okužilo. Nekaj časa sem se še upirala, a njene slike so me prav vabile, da naj le poizkusim in pretekli podaljšani vikend sem le klonila.

Nastalo je platno 25 x 25 s pomočjo servetne tehnike, akrila in papirja. Pravzaprav ne vem, kaj naj si o rezultatu mislim, saj ni šlo vse po načrtih. Servetek se je zgubal, postavitev mi ni čisto ok ... ampak kljub temu sem pri tem pacanju tako uživala, kot že dolgo ne. Prav sproščujoče.

Glede na to, da imam na zalogi še dve platni, bosta zelo verjetno končali podobno kot prvo. Ta izdelek me je spomnil, kako zabavno je poskusiti nekaj novega, drugačnega, nekaj kar ni v mojem stilu in se pri tem ne obremenjevati s tem, da pravzaprav nimam pojma, kaj počnem. Ja, res sem uživala. Pa saj prav v tem je čar ustvarjanja, ali ne?

Maja

12 komentarjev:

  1. meni je pa tale hišica zeeelooo všečna :-))
    kar nadaljuj v tej smeri :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) prikupne packarije :))

    Nič hudega, če se je servetek zgubal - od daleč izgledajo gubice kot kake fensi razpoke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz občudujem Sonjine slike in mixed media art tehniko. Ampak mene bolj mikajo hiške kot obrazi. Zelo lepa hišica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna pravljična hiška. Tako rada imam ta motiv. Kar se mene tiče, ti je odlično uspelo in prava poživitev za kakšno steno. Tudi jaz bi se morala spopasti s 'pacanjem', ker bi naj nekaj preizkusila za sestrično. Ampak me še ni zagrabilo, da se lotim. S čipičem si nisva ravno na ti :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bistvo je, da ustvarjanje sprošča, če pa je rezultat tako lep kot je tvoj, potem pa nimam besed. Res lepa slikica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Iii tudi ti "packaš" po platnu.Krasna je in si me spomnila, da imam eno platno tudi jaz na zalogi ( doolgo časa). Meni je všeč, takih luštnih, svežih barv!

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je všeč, ker je drugačna od drugih mix media slik. Morda pri večini teh slik pogrešam neko individualnost in originalnost in me zato ne potegnejo toliko, tvoja pa je drugačna. Zelo živa, zelo pravljična in ima svoj stil. Drži se ga!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita pravljična hiška, samo čakam, da kak škrat skoči iz nje :) Dobro ti gre in upam, da boš nadaljevala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni so pravljične fantazijske hiške nadvse všeč in ta je prelepa - kako ljubko jo poljublja metuljček na glavico :o)))

    OdgovoriIzbriši
  10. da ne prepisujem Majinih besed - odlično, ker je tvoje, in odlično tudi sicer. igriva, dobre barve, kot bi sonček sijal naravnost v pravljico. pa saj v pravljice sije sonček, kajne? :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...