ponedeljek, 15. junij 2009

Bonbonček dobi...

Na morju smo maksimalno uživali in komaj čakamo nadaljevanje avgusta. Ustvarjala ravno nisem veliko, ker je Črt ravno shodil in je že prepričan, da se lahko osamosvoji ... jaz pa za njim non stop tekam, ker se s tem žal še ne strinjam čisto, tako da je poskrbel za mojo rekreacijo.

Ko sem se vrnila, sem takoj letela na računalnik, kot pravi odvisnež in bila prijetno presenečena nad kar 20 komentarji. Hvala vsem, da ste se odločile sodelovati, hvala za lepe besede, ki ste jih napisale. Sem jih z največjim užitkom prebrala.

In ker vem, da vas najbolj zanima, kam bo stric poštar odnesel bombonček, kar k bistvu.

Kot obljubljeno, je žreb potekal točno ob 20 uri. Imena vseh sodelujočih smo prepisali na listke in spravili v stekleno posodico, da ne bo dvoma.


Častna naloga je pripadla Maju, ki je za ta pomembni dogodek že imel umite zobe in na sebi svežo pižamo. Malo je pomešal in z natančnim pincetnim prijemom ...


... izžrebal Alenko!


Alenka, čestitam! Upam, da ti bo ustvarjalni material prišel prav. Prosim sporoči mi naslov na mail, da ti ga pošljem.

Lepo bodite do naslednjič, ko vam pokažem edini izdelek, ki je nastal na dopustu.

Maja

2 komentarja:

  1. Oh kako si me razveselila.Hvala lepa tudi maju, ki me je s tako natančnim prijemom izvlekel.Seveda pride material prav, saj vse rabimo:):):):)skoraj nujno.
    Lepo , da ste na morju uživali, uživajte še doma in lepo pozdravljeni.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...