četrtek, 30. avgust 2012

Žogice iz blaga - navodila in kroj (Tutorial)

Začelo se je pred dopustom, ko sem tako za šalo, malo za zabavo zašila svojo prvo žogico iz blaga. Tako preproste so in odličen način, kako lahko porabite ostanke blaga. Kar pa me je še bolj navdušilo je ugotovitev, da je krogla odlično izhodišče za tooooliko lušnih šivanih izdelkov.



Vendar pojdimo po vrsti. Naj vam najprej razložim, kako enostavno je zašiti te pisane vesele žogice:


Korak 1

Sprintajte kroj desno.
Če želite večjo žogico, kroj enostavno povečajte.













 



Korak 2

Iz blaga izrežite 6 kosov. 


Korak 3

Postavite dva kosa enega na drugega s pravimi stranmi skupaj. Zašijte po eni strani.



Korak 4

Na isti način že zašitima kosoma dodajte še tretji kos in prišijte. Postopek ponovite s preosalimi tremi kosi. Tako boste dobili dve polovički žogice.

 

Korak 5

Vstavite eno polovico žogice v drugo polovico, tako da se dotikata s pravima stranema. Zašijte okoli in okoli, pustite le cca. 4 cm veliko odprtino, skozi katero boste žogico obrnili.



Korak 6

Zašijte, zalikajte in odparajte odprtino. Tako boste kasneje lažje zašili odprtino.



Korak 7

Obrnite žogico skozi odprtino, jo napolnite s polnilom in zašijte odprtino.



Korak 8

Žogica je končana.

 
Če želite, lahko v žogico vstavite kraguljček, da bo veselo cingljala med poskakovanjem in kotaljenjem.Tako imate lušno igračko za najmlajše, ki bodo še posebno veseli, če jim boste zašili več žogic v različnih velikostih, barvah in materialih.

Priznam, da sem bila prav presenečena, kako je izdelava tako osnovne oblike v meni lahko sprožila toliko idej. Naslednjič pokažem prvo. Morda pa lahko kdo ugane, kaj vse je nastalo?

Bodite lepo,

Maja

14 komentarjev:

  1. Uuuu kako so luštne. Hvala za načrt!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so simpatične. Kdo bi vedel kaj vse boš še zašila? Raje počakam ... in se pustim presenetiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so. Me že ima, da jih bom delala. Al bo moj dojenček vesel, ko mamica že veselo pripravlja igračke zanj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vaaao kako dobra ideja! Pa še tak cart izgledajo. Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. zelo lepo, večkrat bom še obiskala to stran
    ali imate tudi kakšne sobne copatke in kako se
    jih naredi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sobnih copatkov še nimam, me je pa že večkrat mikalo, da bi se jih lotila. Če me premqamijo, jih gotovo pokažem.

      Izbriši
    2. brez problema :) jaz sem jih pred časom delal iz filca :) enostavno prerišeš nogo, dodaš 1 cm da je šiv bolj izrazit, in to je to :) zgornji del pa itak pomeriš, zabuckaš, odrežeš. oba dela pošiješ in to je to :) imaš neomejene možnosti ustvarjanja, od okroglih do špičk, kar se pač spomniš :) samo ideje moraš imet :) aja, filc na navadni mašini je bolj trd za šivat, ampak jaz sem uporabljal 5mm trdi za podplat, za zgornji del pa 2-3 mm mehki filc, in sem šival bolj počasi :)
      lp

      Izbriši
  6. Super in najlepša hvala za nazorna navodila. Verjetno bom poskusila, ker so žogice res nadvse kjuti.

    OdgovoriIzbriši
  7. super prikaz! A kaj bo nastalo? Mogoče cvet? KOmaj čakam:-))))

    OdgovoriIzbriši
  8. O, hvala za idejo, kuža bo zelo vesela, nečak pa tudi. Sem ravno danes razmišljala, kaj bi naredila z majhnimi koščki ostankov blaga. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super navodila, komaj čakam nadaljevanje!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. super! balls are wonderfull and colourful. invite on my little blog where i show things, which i sewed :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...