petek, 27. maj 2011

Zelo moški predpasnik

Moj prvi, za pravega moškega. Za svežega 50-letnika, ki rad in odlično peče na žaru. Prva dilema je bila, katere barve uporabiti. Moj dragi prisega samo na črno. Ker sama brez barv pač ne morem, sem se na koncu odločila za kombinacijo črne, bele in rdeče v upanju, da rdeča ne bo preveč drzna (blago iz Kilometra). Za vsak slučaj, sem drugo stran, ja, nosi se lahko na obe strani, naredilla povsem črno.


Malo sem se poigrala še s številko 50 in od tu ideja, da ga naredimo za šefa ne z 2 ali 3 zvezdicami, ampak kar s petdesetimi!

Spodnji rdeči del je bil mišljen kot "voščilnica" na katero so se vsi kasneje podpisali za spomin.

Kot manekena prvič v vsej svoji velčini predstavljam svojega dragega. Če bolje pomislim, se je odlično odrezal in ga bom morala še kdaj uporabiti :) Kako pa kaj vaše "boljše" polovice in najbližji podpirajo vaše ustvarjanje? So razumevajoči, vas podpirajo?

Bodite lepo s polovicami in brez,
Maja

12 komentarjev:

  1. Napis z zvezdicami je fenomenalen, prav tako rdeč dodatek za podpis, da o modelu ne govorim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Domiselno. Sveže. Zabavno. Krasno ti je uspelo. Model je pa še za med profesionalce. Moja boljša polovica ponavadi od strani opazuje, sem pa hvaležna, ker zna pohvaliti, pa tudi po resnici povedati, če mu kdaj kaj ni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičen predpasnik! To bi bilo nekaj za mojega očeta, ko je še kuhar po profesiji. Simpatičen maneken. :)

    Mene moj dragi zaenkrat 100% podpira in je hkrati tudi moj največji kritik. Odkrito mi bo povedal, če čisto v temo brcam. Le vačsih se pritoži, da zmanjkuje prostih predalov po hiši...

    OdgovoriIzbriši
  4. Maneken je nad vse :-) Predpasnik pa lušten in eden in drug.
    Moj dragi me seveda podpira, leti kdaj po kakšen material, samo malo benti nad raznimi škatlami, ki so shranjene pod ustvarjalno mizo :-)Prijazen je :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Maneken da se šika o tem ni dvoma. Predpasnik si odlično naredila, originalen je. Kar se pa mojega 'manekena' tiče pa je posredni vzrok, da sem sploh začela ustvarajati in brez njega ne bi bilo moje ustvarjalne sobe in tudi kakšen izdelek bi bil slabši brez njegove kritike. Ko mu je všeč pohvali, ko mu ni, pove zakaj ne. Pa še mir ima, ko ustvarjam in tako sva oba zelo zadovoljna in bova srečno živela do konca najinih dni :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zabavno in domiselno si naredila predpasnik. Tisti s 50 zvezdicami je pa zmagovalec (no vsaj moj), saj je res zelo zabaven. Vse pohvale pa si zasluži tudi tvoj maneken.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav zabavno je bilo prebrati vaše komentarje. Izgleda, da za vsako strastno ustvarjalo res mora stati "boljša" polovica, ki jo podpira, razume in svetuje. Našla sem se v vseh vaših opisih, tudi v tistih, ko mu lasje še malce bolj pokonci stojijo (itak, mu vedno), ker je moj material po vsej hiši :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen predpasni, ideja z napisom in zvezdicami, spodnji del s podpisi in nad vsem je maneken ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  9. odlično!!!...jako im dobro stoje pregače:))....
    i trebali bi ih češće nositi:)))...
    hvala ti na posjeti,ti si mi 300 sljedbenik na "ka-ša" blogu i jako si me obradovala:)))...
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  10. dobra ideja za predpasnik, tudi jaz mam to že v planu.
    in tudi mene moja polovica podpira, vzpodbuja, hvali, kaže navdušenje... skratka vesel je, da nekaj počnem in nisem več tako zelo lena in depresivna :) tudi jaz sem vesela, ko lahko ustvarjam, res ni lepšega, kot zatopiti se v delo in ustvarit nekaj tako lepega, da ti polepša dan vsakič, ko stvarco pogledaš.
    veliko ustvarjanja in lepih užitkov še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  11. super ideja, prav nasmejat sem se morala :)
    pri nas pa je bilo kar precej puntanja in precej pikrih pripomb... barve, platna, materiali za nakit, šivanje in še in še... na nekaj kvadratih blokovskega stanovanja. zdaj imamo vsak svoj hobi in je problem rešen :)

    manekena pa le še ponucaj :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo domiselno! Saj res, zakaj pa ne celih 50 zvezdic!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...