sobota, 4. julij 2009

Moja prva zapestnica

To, da rada ustvarjam, res ni nobena skrivnost. Da se lotevam najrazličnejših materialov, tudi ne. Gotovo pa ne veste, da na seznam, kaj mi res ne gre od rok, sodijo vošilnice, fimo in nakit. Prav zaradi tega z največjim veseljem spremljam bloge s to vsebino. Tako sem se že veliko naučila, že kar dobro osvojila žargon in prenesla marsikatero idejo v svoje izdelke.

Sedaj, ko odprte majčke in oblekce kar kličejo po nakitu, in vsako jutro žalostno gledam svoj izbor, sem končno zbrala tudi toliko poguma, da ponovno probam izdelati kakšen kos nakita zase. Nakupila sem malo fima, nekaj perlic, žico... Kaj je nastalo iz fima, ne bom niti kazala, ker je bila ena velika katastrofa. Z žico, pa je šlo nekoliko bolje, toliko, da vam upam celo pokazati svojo prvo zapestnico :)))


Osnova je memory wire (se mi je zdelo, da bi znala biti kot nalašč za prve poskuse in imela sem prav), nanjo sem nanizala prozorne perlice, nato pa s tanko žičko prepletla enkrat in pri tem naredila štrleče perlice ter še enkrat nazaj, da so nastale odebeljene perlice. In takole zgleda cela:


Sedaj se spopadam s kvačkanjem žice in silno uživam - sem morda le našla nekaj, kar bi me utegnilo potegniti. Vam pokažem ko dokončam.

Do naslednjič pa uživajte v lahkih oblekcah, frfotajočih krilih in kratkih hlačah ... uživajte v poletju.

Maja

10 komentarjev:

  1. Ful je lepa! Srečka ti, ki ti gredo tako dobro od rok stvari, ki ti ne gredo dobro od rok :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je zelo všeč, taka lahkotna, frfrajoča, super za poletne dni. Tako da lahko še ustvarjaš v tej smeri :-), nič se bat, da ti ne gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale zapestnica pa je meni krasna! Bravo za tako lep začetek.
    Tudi nad fimom ne obupaj. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu super je uspela.
    p.s: si dobila moj mail?

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštno!
    Mogoče manjka še fotka, kako zgleda zapestnica na (tvoji) roki...

    OdgovoriIzbriši
  6. Super zapestnica. Tiste štrleče perlice so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam za tako vzpodbudne besede! Anonimni. Saj sem slikala tudi na svoji roki, pa sem ugotovila, da sem čisto preveč pikasta za takšno poziranje... Nič od kariere manekenke, žal ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno ti je uspelo in štrleče perle so super. Lahko bi jih bilo še več.

    S kvačkanjem pa si me spomnila na moje zaloge žice ... par let nazaj, ko sem bila v podobni žica-fazi, sem celo žulj dobila, tako da ni za pretiravat :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super zapestnica je nastala in ne govorit, da ti ne gre, samo poskusit je treba pa bo. Tale je dokaz za to , da ti gre lahko vse:):):)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...