torek, 6. marec 2012

Adijo naše gnezdece

Pa je prišel dan D. Velika selitev. Po enajstih letih in dveh družinskih članih več zapuščamo stanovanje, ki je bilo 11 let moj dom. Kdor večkrat pokuka k meni, že ve, da smo imeli fenomenalne sosede, ki so postali moji boljši prijatelji in slovo od njih, čeprav ne gremo niti kilometer stran, je težko. V copatih do njih ne bom mogla več.

Moram pa povedati, da smo za to prav posebno stanovanje našli res prave nove lastnike - mlajši par, simpatičen, komunikativen. Na našem poslovilnem žuru smo ju predstavili tudi sosedom, ki so bili takoooo radovedni in odlično so se ujeli. Verjamem, da jima bo tako lepo, kot je bilo nama.


Nova lastnica me je res prijetno presenetila z ročno izdelanim darilcem. Sem ostala skoraj brez besed. Izgleda, da stanovanje res privlači ustvarjalne. :)

Tudi sama sem pripravila manjše presenečenje, obeska za ključe, ki sta ju dobila ob uradni  predaji ključev. Vesela pisana hišica zanjo, malo bolj umirjena zanj. Tako majhnih stvari na stroj še nisem šivala, a je bilo kar zabavno.

Naslednjič pa vam končno lahko pokažem moj največji ustvarjalni izdelek v življenju - našo novo, malo hišico. Končno!

Maja

13 komentarjev:

  1. Iiii čestitke, obeska sta prekrasna.In ja, tudi mi smo se selili malce več kot km sicer stran, ampak veš kaj še zmeraj se veliko družimo s "starimi" sosedi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jupiiiiiiiiiii :) Vesela za vas :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, super! Zelo vesela sem za vas. Ko si malo oddahneš, pa nam le privošči kako fotko. Saj veš, babe smo firbčne ... no, vsaj jaz :-)

    p.s. Obeska sta pa krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim ti čimmanj stresa pri selitvi, v novem domu pa še več ustvarjalnih in lepih trenutkov kot v dosedanjem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super. Vesela sem za vas, ker greste v hiško, ker ste za stanovanje dobili dobra in prijetna kupca. Komaj čakam kakšno fotko novega doma.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo! Čestitke! Kljub temu, da te bodo na stanovanje vedno vezali lepi občutki, ti po mojem ne bo nikoli žal in si kmalu ne boš več predstavljala življenja v bloku - vsaj pri meni je bilo tako. Kljub odličnim sosedom prej, sedaj pa malo manj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Verjamem, da je težko zapustiti staro gnezdece, a mislite na to, da vam bo v novem še lepše :-))
    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo je slišati, da ste obogateni s krasnimi ljudmi okoli sebe. To vam želim še naprej in tudi prijetno vselitev v novo hiško. Naj vam bo res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam in seveda komaj čakam, da nam odpreš vrata novega družinskega gnezda:-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke, čestitke!! Zdaj pa hitro ustvarjat novo gnezdo :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za novo gnezdece. Zdaj pa vse pošlihtat in ustvarjat, da bo v novem domu takoj vse domače:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna obeska. in veeeeeelike čestitke za dan D. Naj bo nova hiška - vaša hiška sreče!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...